dinsdag 11 november 2014

Bloei in november

Het was een warm najaar. Tot mijn verbazing zag ik dat de witte roos in mijn tuin weer nieuwe knoppen heeft gevormd en ook al bloeit!



En de primula's bloeien al de hele zomer en herfst door. Ik maar denken dat primula's voorjaarsbloeiers zijn.
Overigens heb ik alle fuchsia's inmiddels toch binnen gehaald. Dan bevriezen ze tenminste niet en kan ik er volgende zomer weer van genieten. Mijn oudste, eigen gekweekte fuchsia op stam is zeker 17 jaar oud!

2 opmerkingen:

  1. Het is wel raar inderdaad om die bloemen te zien bloeien in november. Maar wel fijn fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder je roos , en inderdaad het is erg zacht buiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.