zaterdag 5 december 2015

Weer geen krant!

Op zaterdag ontvang ik een papieren krant en doordeweeks lees ik de krant digitaal. Nu was het 3 weken geleden misgegaan en ontving ik geen krant, vandaag lukte het weer niet om bij mij de juiste krant in de bus te doen. Ik vind ineens een regionale krant op mijn deurmat.
Ooit, lang geleden, werd een niet bezorgde krant nabezorgd. Toen belde ik en sprak iets in en dan ontving ik later op de dag alsnog de krant. Nog langer geleden, en dan heb ik het over 40 jaar geleden, kon ik spreken met een echt mens als ik belde.  Het ging om de zelfde krant.
Tegenwoordig doen ze dat niet meer, dat nabezorgen. Ik ga tegenwoordig altijd naar de site, vul de datum in van het niet ontvangen van de krant en krijg vervolgens het bericht dat mijn abonnement met 1 krant, oftewel 1 week, verlengd wordt. Ik moet eens even kijken wanneer ik dan nu een automatische afschrijving kan verwachten, dan kan ik daar rekening mee houden. Ik heb op 20 februari 2015 abonnementsgeld betaald voor 52 kranten. Dat abonnement verschuift sowieso omdat 2e kerstdag een zaterdag is en er ongetwijfeld op 26 december geen krant bezorgd zal worden. De stand van zaken is dus dat er 3 weken bijkomen. Vandaag wordt het digitaal lezen + de regionale krant lezen.

4 opmerkingen:

  1. Juist de zaterdagkrant vind ik vervelend om niet te ontvangen. Reden om geen abonnement meer te nemen. Helaas is de favoriete krant in dorp niet los te koop.
    Nu proefabon op andere en tot nu toe elke dag bezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaat het toevallig om een krant van de Persgroep (AD of afgeleide daarvan)? Dan kun je wanneer je het 088 nummer belt na je melding alsnog iemand aan de telefoon krijgen.
    Groet,
    Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een jaar heeft 53 weken dus je krijgt slechts 2 weken, de gemiste kranten, extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en heel vroeger als de krant niet werd bezorgd en ik belde om dat door te geven zat er ook een kwartje bij in een plastic zakje voor de telefoonkosten...

    Berber

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.