dinsdag 2 februari 2016

Een 2e tas gekocht!

Het is er dan toch van gekomen, ik heb een 2e tas. Ik heb nu een grote tas, waarin heel veel kan worden meegenomen en waarin onder anderen een laptop past. Daarnaast heb ik nu een kleiner tasje, waarin lang niet zo veel past, maar dat wel handzamer is.
Wat past er in? Insulinepen, batterijen voor mijn hoortoestel, autopapieren, mobiele telefoon, portemonnee etc. De kleine dingen dus. Ik heb er foto's van gemaakt. Op de foto's lijkt het verschil in formaat tussen de beide tassen minder groot dan het verschil in werkelijkheid is.
voorkant oude en nieuwe tas

nieuwe tas

achterkant nieuwe en oude tas

Ik heb gekozen voor een soort kleinere versie van de tas die ik al had. Er zijn wel wat verschillen. De kleine tas heeft geen handgrepen, maar alleen een verstelbare schouderriem en geen ritsen op de kleine vakjes. In plaats van ritsen daar een sluiting met magneten.
Grote tas is:  breed 36 x hoog 31 x diep 11 cm
Kleine tas is: breed 26 x hoog 18 x diep 8.5 cm
Beide tassen waren afgeprijsd, maar de nieuwe, kleinere tas was overigens €10,90 duurder dan de grote tas!

12 opmerkingen:

  1. Erg mooi, veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een mooie en praktische tas. En die voorvakjes zijn altijd erg handig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Volgens mij kun je je naam op het www inmiddels wel veranderen in " iets minder Zuinigaan" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel handig als je van tas wisselt is de bag in bag organizer.
    http://nl.aliexpress.com/wholesale?SearchText=bag+in+bag+handbag+organizer&catId=&initiative_id=AS_20160202011202

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://www.tasjeintas.nl is ook zo site waar je zoiets kan kopen.
    Mooie tas hoor, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier gewenst met beide tassen Zuinigaan :)
    Ze lijken me heel handig en praktisch in het gebruik met al die verschillende vakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tassen, zo'n soort tas hou ik ook wel van.
    Kan lekker veel in.

    groetjes, Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tassen!! Die kleine is zeer zeker geschikt voor trouwen en rouwen zeg ik altijd ;-) Mooie kleur ook...

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, daar zie je aan dat je er veel plezier van zult beleven :-))
    Veel draag genot!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.