maandag 21 augustus 2017

10 jaar!

Vandaag bestaat weblog Zuinigaan al weer 10 jaar!
Wat een lange periode al weer!
10 lange jaren van bijna dagelijks bloggen!

Tot augustus 2011 deed ik dat bij Web-log, maar aangezien Web-log er definitief mee ophield als gevolg van een zeer slecht voorbereide en uiteindelijk totaal mislukte cms-migratie door de provider Web-log, een onderdeel van Sanoma en de webloggers zoals ik met lege handen achterliet, ben ik toen overgestapt naar Blogger. 
Destijds heb ik nog nèt de tijd gekregen om meeste berichten handmatig over te zetten naar de nieuwe blog op blogger. Het bleek uiteindelijk dat alle meegekopieerde foto's verdwenen zijn en het kopiëren van teksten ging ook niet zoals het zou moeten. Een voorbeeld: véél werd vxc3xa9xc3xa9l. De letter é werd dus weergegeven als: xc3xa9. Ook trema's werden niet weergegeven. Dat maakt een tekst lastig lezen. Als je de oude blogjes leest, kom je vast nog wel eens iets raars tegen. Bij deze de verklaring, die rare dingen zijn dus veroorzaakt door de overzetting naar Blogger.

Gelukkig zijn nu al weer heel lang geen migraties meer en provider wisselingen. 
Ik hoop dat ik nog heel lang leuke en interessante berichtjes mag schrijven!

Wat vind jij de leukste onderwerpen waar ik over schrijf?

27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! De prettigste berichten vind ik recepten en het overzicht van je weekinkopen. Ook al zeuren sommige mensen erover of je wel genoeg groente eet, ik vind het overzichtelijk en handig als leidraad hoe je met weinig toch uitkomt. Ik verwijs er ook naar als ik mensen begeleid om met minder uit te komen.
    Natuurlijk vond ik het fantastisch om te lezen dat je in korte tijd twee keer oma werd.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. 10 jaar bijna dagelijks bloggen, knap hoor! Ik vind het leuk dat je over vanalles schrijft, geen specifieke voorkeur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd net deze mijlpaal! Ik hoop volgend jaar zover te komen 😊. Ik lees al je berichtjes en heb geen speciaal favoriet onderwerp.
    Ik vind he cijferlogjes fascinerend. Wellicht omdat ik zelf niet zoveel met cijfertjes heb.
    Hartelijke groeten van teunie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. :D een hele tijd al zeg.
    Ik lees je graag al ben ik het niet altijd met je eens, maar dat hoeft ook niet. Ik heb ook het meest met geldblogjes maar de rest vind ik ook leuk. Ik lees alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Zuinig aan met dit 10 jarig bestaan. Iedere ochtend lees ik je met veel interesse. Niet alles is leuk maar dan hoeft ook niet. Voor de rest zeer leerzaam. Nog veel gezonde jaren toegewenst. En we blijven je volgen.
    Ton Vermond, Leiden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik volgje je al op web-log en toen was je al populair. Nog 10 jaar erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en nog vele jaren.
    Ik volg je al zeker 6 jaar en heb vele leuke onderwerpen voorbij zien komen. Een voorkeur heb ik niet al sla ik de boodschappen meestal over, lees dan wel weer de commentaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd meet jouw jubileum. Ook ik volg je al héééél lang en hoop dat nog jaren te kunnen doen. Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je jubileum. Ik lees ook al jaren met veel plezier je blogs, reageer niet vaak echter. Meestal omdat veel al gezegd is en ik niets nieuws toe te voegen heb zonder in herhalingen te vallen. Ik geniet stiekem wel heel erg als er een flinke discussie ontstaat in de reacties als je eens een wat controversielere blog schrijft of standpunt inneemt. Verder heb ik geen voorkeur voor onderwerpen, lees alles. Om het in goed "nederlands"te zeggen:keep up the good work.;) Gr. Leontine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je 10-jarig blog bestaan! Geen idee hoelang ik je volg. Ik lees bijna al je blogs. Je weekuitgaven vind ik niet interessant omdat ik alleen biologisch en fair-trade koop en mijn uitgaven niet te vergelijken zijn met de jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met het jubileum! Ik ben gaan rekenen en lees denk ik een jaar of 8 met je mee. In die tijd heb ik veel blogs zien komen en gaan en de constante van je blog vind ik een van de prettige dingen. Ook dat je een blogger bent die al wat ouder is. Veel bloggers hebben jonge kinderen en omdat ik in een hele andere levensfase zit, herken ik me daar (bij velen, niet allen) niet meer in. En je verhalen uit de oude doos vind ik treffend, omdat ik er veel uit herken al ben ik dan een jaar of tien jonger dan jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sinds enige tijd volg ik u, iedere dag weer een heel ander onderwerp. Dat vind ik leuk, de boodschappen sla ik over, dat vinden anderen weer leuk. Gefeliciteerd, 10 jaar is een hele tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd. Als ik de blogs op weblog meetel dan blog ik al zo'n 15 jaar :) Al de helft van mijn leven ben ik ermee bezig. Helaas is alles van weblog kwijtgeraakt. Het is niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Zuinig-aan, wat gewéldig al tien jaar!
    Ik lees graag over besparingen en alledaagse leuke dingen.
    groetjes, Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh proficiat! Ik lees heel graag over je grootouders en hoe zij vroeger zuinig leefden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!

    We zijn een volk wat graag klaagt en zeurt en er is van alles mis met politici, bedrijven, werkgevers etc

    Ik lees graag je berichten van dankbaarheid waarin je je weer realiseert hoe goed we het hier hebben in Nederland

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! En bedankt voor 10 jaar schrijven. Ik volg je vanaf ongeveer een half jaar na de start en heb destijds al je blogs terug zitten lezen, toen vooral voor handige tips. Nu lees ik je meer vanwege de afwisseling van onderwerpen en ik bewonder de continuiteit van je blog. Ik vind jouw reacties op de actualiteit leuk om te lezen (ook omdat ik het er meestal mee eens ben) en eveneens de stukjes over vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Zuinigaan!
    Ik lees alles, heb geen bepaalde voorkeur. Hoewel.....geldblogjes en over hoe vroeger alles gedaan werd door de oudere generaties vind ik wel erg leuk!
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd. Knap hoor ! Het liefst lees ik blogs over 'vroeger' over grootouders enzo, meestal herkenbaar. Of over mooie aankopen zoals laatst de bekers. Stukjes over rente of aandelen sla ik meestal over. Daar ben ik zelf niet mee bezig.
    Ga zo door Zuinigaan :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd!
    Knap dat je al zolang en zoveel blogt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met dit jubileum! Ik lees ook al tien jaar mee, in ieder geval heb ik het meeste tot aan het begin teruggelezen.
    Ik vind het vooral leuk om recepten te lezen en uitproberen, de overzichten van de boodscappen en de maanduitgaven, over hoe graag je gaat zwemmen en over de kat. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartelijk gefeliciteerd met dit 2e lustrum. Ik lees sinds ruim een jaar jouw blog. De overzichten van je boodschappen sla ik meestal over; de rest lees ik meestal wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een lange tijd en je blog blijft boeien. Ga gewoon door.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met uw jubileum!
    gr. Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi jubileum! Van harte gefeliciteerd! Ik lees bijna alles wat je schrijft, maar vaak wel eens in de zoveel tijd een berg tegelijk. Ik ben dol op je cijferblogs :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.