zaterdag 19 augustus 2017

35 euro per week - boodschappen van 12-19 augustus - bijna niets uitgegeven!

Dan denk je misschien: hoe komt het dat je bijna helemaal niets uitgeeft? Dan kan toch niet?
Dat kan wel, dat komt omdat deze week feitelijk liep van zaterdag 12 - vrijdag 18 augustus, 1 dag korter dan normaal dus. De hoofdoorzaak is dat ik op vakantie ben en voordat ik wegging nog veel voedingsmiddelen opgemaakt heb.
Wat gaf ik uit?


12 - 19 aug. 2017
*=aanbieding, @=afgeprijsd,  WAAR PRIJS
GTA = geld terug actie
Voeding
bananen, 4 stuks Aldi 0,61
minneola, 2 stuks AH 0,62
pruimen AH 0,50
pesto, 2 potjes Aldi 1,78
blikje maïs Aldi 0,59
yoghurt Aldi 0,75
Snacks
Dranken
melk, 1 liter AH 0,75
cider, 1 flesje AH 0,63
Kat 0,00
Verzorging  0
TOTAAL 6,23

Met mijn dochters, hun partners en hun kindjes ben ik op vakantie op een waddeneiland. Boodschappen gaan de komende dagen uit een gezamenlijke pot, waar we allemaal aan meebetalen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een fijne vakantie bestemming hebben jullie uitgekozen, het is daar zo mooi. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat net zelf eens te kijken naar mijn boodschappenkosten van deze maand en ik heb maar 80 euro uitgegeven. Ik hoef tot het volgende salaris alleen nog wat wortels te kopen die ik als rauwkost op mijn werk eet, voor de rest nog plenty eten in huis. Heb ook superveel groenten en fruit op, dus het aanbiedingen aflopen loont dus ook echt. Ik hou alleen een apart budget aan voor mijn vijf katten dus het is puur en alleen eten en drinken voor mezelf. Meestal zit ik zo rond de 120 euro per maand voor mezelf, dus ongemerkt was het een heel goedkope maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Ben ook een nachtje op Texel geweest. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie. Gezellig hoor zo even weg met de familie

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.