zaterdag 23 september 2017

35 euro per week - veel uitgegeven!

In de afgelopen week heb ik mijn budget iets overschreden, maar ik heb maar weinig uitgegeven aan voeding, het kwam voornamelijk door andere uitgaven dat ik meer uitgaf. Kijk maar mee in mijn lijstje:


16-23 sept. 2017
*=aanbieding, @=afgeprijsd,  WAAR PRIJS
GTA = geld terug actie    
Voeding    
bananen, 6 stuks AH 0,99
blauwe bessen, diepvries 2 doosjes* AH 2,67
volkoren brood, 2 hele  @ AH 1,55
oude kaas * @ AH 2,33
cottage cheese, 2x 200 gr AH 1,10
sperziebonen* AH 0,43
uien, 2x 500 gr * AH 1,00
noedels, 2 pakken* AH 1,98
sambal AH 0,65
vis, 2 blikjes* AH 1,98
tofu, 2 pakjes à 450 gr Toko 2,40
stoofpeertjesvla* AH 1,00
volle kwark 500 ml* AH 1,00
kinderkwark AH 0,69
Snacks    0
Dranken    
melk, 2 liter AH 1,39
oploskoffie, grote pot AH 3,29
Kat   0,00
droge brokjes AH 2,36
Verzorging   0,00
32 rollen toiletpapier* AH 8,99
TOTAAL   35,80

Het zijn vooral de oploskoffie, het kattenvoer en de rollen toiletpapier (samen goed voor €14,64) die maakten dat ik relatief veel geld uitgaf.
Verder valt het reuze mee!

6 opmerkingen:

  1. Veel koffie en voldoende wcpapier is wel een goede combinatie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aankoop van wc rollen zorgde bij ons ook voor een stijging. Maar het kan er maar weer staan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zuinigaan, mag ik vragen of je een goed recept hebt voor cottage cheese? Ik zie het vaak staan in je boodschappenlijst en ik heb maar 1 lekker recept.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eet de cottage cheese vaak op brood, met wat bieslook of peterselie. Lekker en toch mager en het bevat veel eiwitten.
      Verder gebruik ik het in gekookte pasta-gerechten, als vervanger van vettere kaassoorten.

      Verwijderen
  4. Cottagecheese met banaan en kaneel is ook lekker op brood.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.