zondag 21 januari 2018

Energieverbruik in de afgelopen week: verbruikskosten €20,38

Het was een koude week, deze afgelopen week en bovendien zorgde de storm voor véél ventilatie, waardoor er extra warmte nodig was. 

Mijn gasverbruik in de afgelopen week:  27,9 m3.
In de week ervoor was mijn verbruik 25,1 m.

Mijn stroomverbruik was: 14  kWh, in de week ervoor was mijn verbruik 13 kWh.
Ook die 14 kWh is verklaarbaar, ik draaide deze week 3 wassen, dat is 2 méér dan gemiddeld.

Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €20,38.
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen door nog bij.

2 opmerkingen:

  1. Knap zo’n laag vebruik. Vandaag en gisteren hadden wij bezoek, vonden het al koud bij 18 a 19 graden. De verwarming ging wat hoger aan op 20 graden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier staat de thermostaat als ik thuis ben op 19 graden, maar soms ook op 20,5. Als hier een kleinkind is, dan is het hier warmer, want die kindjes die spelen op de grond. Dan wil ik het lekker warm hebben!

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.