tag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post3385318447939258730..comments2024-03-29T12:34:53.500+01:00Comments on Zuinigaan: Ziggo: BETALEN moet je, want anders .....Zuinigaan (Aaf)http://www.blogger.com/profile/08480647381460658976noreply@blogger.comBlogger37125tag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-49265567322278953482015-09-17T07:15:36.144+02:002015-09-17T07:15:36.144+02:00En Maris, je wens "Echt ik hoop, dat ze een ...En Maris, je wens "Echt ik hoop, dat ze een incassoburo achter je aan sturen!" vind ik niet heel fijn. Zuinigaan (Aaf)https://www.blogger.com/profile/08480647381460658976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-61203269905522816632015-09-17T07:12:59.469+02:002015-09-17T07:12:59.469+02:00Valt we mee hoor! Ik heb jarenlang keurig mijn abo...Valt we mee hoor! Ik heb jarenlang keurig mijn abonnementskosten betaald en wil alleen niet betalen voor een periode dat ik geen abonnee meer ben. <br />En die onderbroeken? Dat heb je verkeerd gelezen. Dat met was bedoeld als beschrijving van een grappig vrekkerig overblijfsel uit slechtere tijden, toen ik afhankelijk was van bijstand.Zuinigaan (Aaf)https://www.blogger.com/profile/08480647381460658976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-82268416553635256302015-09-17T07:07:23.264+02:002015-09-17T07:07:23.264+02:00Je vergist je met je veronderstelling dat ik ieder...Je vergist je met je veronderstelling dat ik ieder jaar overstap. Ik ben 2 jaar geleden overgestapt naar Ziggo, omdat digitenne + tele2 (voor internet en bellen) slecht voldeden. Ik had met digitenne vaak een erg slechte tv ontvangst. Naar die bedrijven was ik in 2008 overgestapt, dus daar ben ik 5 jaar klant geweest.Zuinigaan (Aaf)https://www.blogger.com/profile/08480647381460658976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-31767837022180349412015-09-17T00:58:18.567+02:002015-09-17T00:58:18.567+02:00Ze zouden van mij kunnen barsten, ik zou niet beta...Ze zouden van mij kunnen barsten, ik zou niet betalen.<br />Dreigen met incassokosten zou me in dit geval niet boeien. De hele zooi staat nu eenmaal zo in hun geautomatiseerde systeem en komt er na 'x-dagen automatisch uitrollen en binnenkort wordt in dat systeem de opzegging wel verwerkt en de dreigende brieven wel ingetrokken.loesjehttps://www.blogger.com/profile/10822287766118086456noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-56731833896293539412015-09-16T22:28:32.402+02:002015-09-16T22:28:32.402+02:00Daarom stappen wij niet over, nergens, ik heb ook ...Daarom stappen wij niet over, nergens, ik heb ook in het verleden veel ellende gezien bij "overstappen" en we willen geen gezanik, dan maar wat minder bellen enz.<br />Ja ik zou betalen en dan afwachten en in de gaten houden dat het terugkomt.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-43608664643404212282015-09-16T22:25:23.715+02:002015-09-16T22:25:23.715+02:00Je kunt jezelf heel wat nare ervaringen besparen d...Je kunt jezelf heel wat nare ervaringen besparen door NIET elk jaar over te stappen!<br />Waarom stap je over? Alleen voor het kleine voordeel? Je ziet dat je er niet goed tegen kan als het misloopt. Je zou ook eens kunnen proberen elke 2 jaar te veranderen, dat scheelt alweer een jaar ellende.annelihttps://www.blogger.com/profile/02211499602136086356noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-79330772315697780852015-09-16T22:14:47.914+02:002015-09-16T22:14:47.914+02:00Ieder bedrijf of dienstensector waar jij iets aan ...Ieder bedrijf of dienstensector waar jij iets aan moet betalen is meteen je vijand.<br />Maar je vergeet, dat ze je ook diensten leveren. Internet, tv etc,<br /><br />Er zijn ook mensen die bellen via Ziggo, films huren etc dus dat wordt dan achteraf berekend en krijg je het resterende geld gewoon terug.<br />Dat is hun manier van werken. Kijk, je bent niet de enige gebruiker! Ze hebben miljoenenAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-36271154444067573032015-09-16T18:56:57.685+02:002015-09-16T18:56:57.685+02:00Dit had ik ooit met UPC. We waren geen abonnee mee...Dit had ik ooit met UPC. We waren geen abonnee meer per 1 oktober aantal jaren terug.<br />Dat had ik ook zwart op wit in een brief die ze me gestuurd hadden.<br />Vervolgens haalden ze er tçh nog abokosten af bij onze rekening voor oktober.<br />Die heb ik meteen terug laten halen door de bank.<br />Toen kreeg ik ook een brief dat ze het door zouden sturen naar incassobureau.<br />Ik zei dat datAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-91088411493466275152015-09-16T18:38:51.956+02:002015-09-16T18:38:51.956+02:00Jij hoeft dan niets te betalen, en de rekening van...Jij hoeft dan niets te betalen, en de rekening van het incassobureau gaat naar ZiggoJanniehttps://www.blogger.com/profile/09507010872409651314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-66650505314673088232015-09-16T18:37:32.011+02:002015-09-16T18:37:32.011+02:00Als je alles netjes op papier hebt zou ik de deurw...Als je alles netjes op papier hebt zou ik de deurwaarder laten komen en hem/ haar het mapje geven. De deurwaarder zal dan concluderen dat het een onterechte vordering is. Dit volgens mijn juristenzoon.Janniehttps://www.blogger.com/profile/09507010872409651314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-91589390180781197742015-09-16T17:27:56.595+02:002015-09-16T17:27:56.595+02:00Dit zijn nu juist de ellendige dingen waarom ik de...Dit zijn nu juist de ellendige dingen waarom ik de moeite niet neem om over te stappen naar een ander bedrijf.. Eurootjehttps://eurominderen.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-30062151811334359872015-09-16T16:03:42.382+02:002015-09-16T16:03:42.382+02:00Heb je ook een schriftelijke/e-mail bevestiging? ...Heb je ook een schriftelijke/e-mail bevestiging? Altijd vragen tegenwooordig. En als Ziggo zelf heeft gebeld staat bij hen ook geregistreerd in logboeken.<br /><br />Bij mij is -tot-nu toe- elke overstap en ook verhuizing soepel verlopen. <br />Mijn vader is kortgeleden overleden en ook daar loopt alles soepel en zijn de door mijn moeder gevoerde gesprekken ook zeer meelevend verlopen en goedLothttps://www.blogger.com/profile/00312919253776311699noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-43674559710193580752015-09-16T15:27:40.496+02:002015-09-16T15:27:40.496+02:00Ik begrijp er helemaal niets van. Mijn vader ging ...Ik begrijp er helemaal niets van. Mijn vader ging naar het bejaardenhuis en ik heb Ziggo telefonisch opgezegd per 18 mei. Ziggo vertelde meteen dat ik tot 18 juni moest betalen en dat vond ik heel logisch. Ze hebben het ook zo afgewerkt. Zou het niet zo zijn dat jij tot 28 september moet betalen? Dus dat de opzegtermijn van een maand op 28 augustus is ingegaan?Liannehttps://www.blogger.com/profile/05660139081549611740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-55448744232664698572015-09-16T15:11:04.336+02:002015-09-16T15:11:04.336+02:00De incassokosten zouden in totaal 40 euro zijn. Ee...De incassokosten zouden in totaal 40 euro zijn. Eerst 10 euro, na verloop van tijd 25 euro en daarna 40 euro. Daarnaast moet ik mogelijk afsluitkosten betalen. Dat laatste lijkt me niet serieus bedoeld. Ik ben al afgesloten omdat ik overgestapt ben en dan moet ik daar nog weer een keer afsluitkosten over betalen?zuinigaanhttps://www.blogger.com/profile/09344912207720995945noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-36940782928642549282015-09-16T15:07:18.051+02:002015-09-16T15:07:18.051+02:00Door het stoppen van het abonnement kan ik niet me...Door het stoppen van het abonnement kan ik niet meer gratis bellen en betaal ik 10 cent per minuut. Ga ik niet doen, ik heb ze gemaild. zuinigaanhttps://www.blogger.com/profile/09344912207720995945noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-6061530384577550782015-09-16T14:57:22.390+02:002015-09-16T14:57:22.390+02:00Ik zou eerst eens bellen om te informeren hoe het ...Ik zou eerst eens bellen om te informeren hoe het zit vooral als je abonnement niet meer bestaat.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01351108819477290567noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-54591381081864930102015-09-16T14:21:31.234+02:002015-09-16T14:21:31.234+02:00Als je zeker weet dat je in je recht staat zou ik ...Als je zeker weet dat je in je recht staat zou ik de nieuw club voor het karretje spannen. Zij hebben de opzegging geregeld. Willen die dat niet dan zou ik een groot (wel netjes) verhaal op facebook zetten. Dit helpt enorm. Heb je zelf geen facebook vraag je kinderen of iemand op je werk of je een berichtje rechtstreeks op de facebookpagina van Ziggo mag zetten.<br />Ik zou niet betalen. De Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05971105349946033200noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-51745177846260013202015-09-16T14:18:10.452+02:002015-09-16T14:18:10.452+02:00Ik ben een jaar of 3 geleden overgestapt van ziggo...Ik ben een jaar of 3 geleden overgestapt van ziggo naar een andere provider. Man....wat een ellende!! Ik had tot iets van 25 november ziggo en genoot ook al van mn nieuwe provider. Ik moest werkelijk waar in december nog een factuur betalen, omdat ze idd achteraf factureren.....! Dus dat braaf gedaan, uiteraard teveel betaald, want geen hele maand klant meer. Dat bedrag wat ik nog van hun tegoed Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-25738153840483033832015-09-16T13:50:42.207+02:002015-09-16T13:50:42.207+02:00Betalen tot 6 september zou ik persoonlijk een bee...Betalen tot 6 september zou ik persoonlijk een beetje vreemd vinden. Ik was met ingang van 28 augustus afgesloten: geen telefoon meer, geen internet, geen tv. Zouden ze mij werkelijk willen laten betalen voor niet geleverde diensten? En de medewerker van de klantenservice die mij belde sprak er over dat ik het te veel betaalde geld van augustus (4 dagen) terug zou krijgen.Zuinigaan (Aaf)https://www.blogger.com/profile/08480647381460658976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-32382473103151130782015-09-16T13:35:33.899+02:002015-09-16T13:35:33.899+02:006 augustus opgezegd betekent tot 6 september betal...6 augustus opgezegd betekent tot 6 september betalen waarschijnlijk. Het is alleen een beetje achterlijk dat je dan voor de hele maand moet betalen.<br /><br />Ik heb het jaren geleden al eens erger meegemaakt. Toen was internet vaak nog gekoppeld aan het kabel-abonnement. Wat dus betekende dat ik mijn kabel pas kon opzeggen als ik ook internet wilde opzeggen. Alleen waren beiden jaarcontracten, Zakelijk bezuinigerhttps://www.blogger.com/profile/03542219700899482176noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-35642214797034137882015-09-16T13:18:51.140+02:002015-09-16T13:18:51.140+02:00Ik zou het denk ik gewoon betalen en dan goed in d...Ik zou het denk ik gewoon betalen en dan goed in de gaten houden.... Helaas kun je bij bedrijven maar beter niet van hun "overstap-service" gebruik maken. Wij hebben hetzelfde gehad toen we van Ziggo naar een ander overstapten. We gingen er vanuit dat dat andere bedrijf dan wel alles zou afmelden, maar dit was dus niet zo.... De rekeningen voor televisie bleven gewoon komen. Heel Daantjehttps://www.blogger.com/profile/08244287649803674219noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-61623454988241459202015-09-16T11:56:18.553+02:002015-09-16T11:56:18.553+02:00Ik heb zo'n zelfde soort probleem met mijn zie...Ik heb zo'n zelfde soort probleem met mijn ziektekostenverzekering. Het verschil is dat zij wel goed bereikbaar en aanspreekbaar zijn. Mijn apotheek had door een fout kosten gedeclareerd die niet voor mij bestemd waren. De ziektekostenverzekering eiste van mij betaling (eigen risico) en ik zou het terug krijgen als de apotheek gecrediteerd had. Ik zoek mij gek naar wettelijke bepalingen Eijrahttps://www.blogger.com/profile/15280858182608041284noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-63282137112205807562015-09-16T11:13:32.178+02:002015-09-16T11:13:32.178+02:00Ik zou denk betalen en aan de bel trekken. Mijn er...Ik zou denk betalen en aan de bel trekken. Mijn ervaring is dat die bedrijven zo log werken, dat je gewoon moet betalen en het daarna echt wel terug krijgt. Dat had ik met mijn overstap bij KPN (let wel: BINNEN KPN) ook. En idd, netjes teruggekregen.LLMMhttps://www.blogger.com/profile/09011997084282546368noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-84787517338544823522015-09-16T09:49:50.013+02:002015-09-16T09:49:50.013+02:00Ook ik zou zeggen niet betalen als je in je recht ...Ook ik zou zeggen niet betalen als je in je recht staat. <br />Overigens wel heel herkenbaar, ook wij hebben eindeloos moeten bakkeleien bij een eenvoudig te herstellen administratief dingetje .Nooit geen ziggo meer hierAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-81899281390442162882015-09-16T09:48:39.454+02:002015-09-16T09:48:39.454+02:00Voor je gemoedsrust zou ik gewoon betalen. Natuurl...Voor je gemoedsrust zou ik gewoon betalen. Natuurlijk is het belachelijk, het hebt volkomen gelijk, maar vechten tegen de bierkaai en dat kost je zoveel energie. Wel breed uitmeten in de social media inderdaad want daar zijn ze gevoelig voor. Misschien nog even een twitter er tegenaan laten gooien door deze of gene? :) Inekehttps://www.blogger.com/profile/06132145474446968985noreply@blogger.com