tag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post5103161792463083867..comments2024-03-28T19:58:45.705+01:00Comments on Zuinigaan: Kijk altijd je kassabon goed na als je boodschappen doet!Zuinigaan (Aaf)http://www.blogger.com/profile/08480647381460658976noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-20902704803943345562021-09-30T15:08:29.938+02:002021-09-30T15:08:29.938+02:00Ik werk nu ruim 3 jaar in een supermarkt, en ik he...Ik werk nu ruim 3 jaar in een supermarkt, en ik heb nog geen enkele keer een prijs zelf ingetikt. Het enige wat fout kan zijn is een verkeerde prijs in het systeem of een verkeerde prijs op de prijskaart.<br />Dan kan dat aangepast worden. <br />Raar dat daar over gelogen wordt, maar de kassière heeft dat echt niet zelf gedaan.ons tweetjeshttps://www.blogger.com/profile/07178762851561968286noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-20382552444469668902021-09-28T18:13:34.299+02:002021-09-28T18:13:34.299+02:00Dat vind ik altijd zo fijn als kassière. Dan kan i...Dat vind ik altijd zo fijn als kassière. Dan kan ik het gewoon meteen goed aanslaan. Er zijn zo veel klanten die het op-de-kop op de band leggen. En na het afrekenen boos zijn dat ik het gemist heb.<br />Als ik elk artikel om moet draaien om te controleren of het afgeprijsd is heb ik op het einde van de dag geen polsen meer over.ons tweetjeshttps://www.blogger.com/profile/07178762851561968286noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-28473928002678485922021-09-27T13:40:49.551+02:002021-09-27T13:40:49.551+02:00"Stelen is meer regel dan uitzondering."..."Stelen is meer regel dan uitzondering."<br />Overdrijf je niet een beetje? <br />Winkels zouden niet meer bestaan als iedere klant zou stelen. <br />Natuurlijk kan een kassière zich vergissen. Artikelen kunnen verkeerd in het systeem ingevoerd zijn. Maar ik vond het wel heel dom toen er werd gelogen over de fout ingetikte prijs. Die overdreven loyaliteit jegens de baas wordt echt niet Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09436280108548830338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-4370238420000627422021-09-26T11:28:00.812+02:002021-09-26T11:28:00.812+02:00Ha, mooi tegengeluid. Ik vind het ook hele triest ...Ha, mooi tegengeluid. Ik vind het ook hele triest dat het blijkbaar nodig is - maar het IS blijkbaar nodig om ZO goed te controleren - ik denk dat winkelpersoneel het niet zou doen als alle klanten te vertrouwen waren... mrs H. te B.https://www.blogger.com/profile/10794948829917553031noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-89126865399538957492021-09-26T11:26:29.366+02:002021-09-26T11:26:29.366+02:00Doe ik ook, ook een beetje als "service"...Doe ik ook, ook een beetje als "service"" aan de kassière (en om er zelf zicht op te houden). mrs H. te B.https://www.blogger.com/profile/10794948829917553031noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-57754785400260582732021-09-25T12:27:09.953+02:002021-09-25T12:27:09.953+02:00Werk zelf in een winkel.Stelen is meer regel dan u...Werk zelf in een winkel.Stelen is meer regel dan uitzondering.Het is niet dat iedere klant als dief wordt gezien, het gebeurt domweg gewoon heel veel.Juist door mensen van wie je het totaal niet verwacht.Ook voor ons als personeel echt niet leuk.En het blijft mensenwerk hè,geen enkele cassière maakt bewust fouten.En als artikelen verkeerd zijn ingevoerd,kan hij/zij daar niks aan doen, behalve Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-11026332387414620922021-09-25T11:27:27.491+02:002021-09-25T11:27:27.491+02:00Bij Lidl leg ik alle afgeprijsde artikelen bij elk...Bij Lidl leg ik alle afgeprijsde artikelen bij elkaar op de band. Dan kan ik gelijk zien of de korting wordt berekend.J.https://www.blogger.com/profile/07621291222500226435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-72504036454114116082021-09-25T10:33:11.020+02:002021-09-25T10:33:11.020+02:00Vooral bij Lidl is het me vaak gebeurt dat aan de ...Vooral bij Lidl is het me vaak gebeurt dat aan de kassa de verkeerde groenten en fruit werd afgerekend. Afgeprijsde groenten werd bij de kassa doodleuk voor de hoge prijs ingetikt. Zelfs heb ik meegemaakt dat het personeel domweg ging liegen dat de groente niet was afgeprijsd. <br /><br />Die zelfscanner is daarvoor een oplossing. Als de scanner dan iets dubbel invoert kun je dat corrigeren. Danvlierbloesemhttps://vlierbloesem.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-8560239406872946832021-09-25T09:59:40.771+02:002021-09-25T09:59:40.771+02:00Ik doe mijn boodschappen meestal op dezelfde tijd ...Ik doe mijn boodschappen meestal op dezelfde tijd omdat ik weet dat het dan niet druk is. De zelfscan gebruik ik nooit, heb nooit de ambitie gehad om caissière te worden. De bonuskaart staat niet geregistreerd, de L app heb ik niet op mijn telefoon. Zo loop ik waarschijnlijk korting mis, gelukkig kan ik me dat permitteren. <br />De controleer ik meteen, bij A worden veel fouten gemaakt, bij L Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-91057786824682898252021-09-25T09:47:45.787+02:002021-09-25T09:47:45.787+02:00Ik heb het regelmatig dat er een fout, altijd ten ...Ik heb het regelmatig dat er een fout, altijd ten koste van mij, in de kassabon zit. Gisteren kocht ik 4 potjes babymaaltijd bij de coop. Die gingen uit het assortiment en waren nu 4 voor 1 euro. Na de kassa bleek ik toch voor 1,26 per potje te zijn aangeslagen.Ik heb nog nooit gehad dat iets in mijn voordeel fout was berekend. <br />De groenteboer hier op het dorp maakt in 1 op de 2 keer een Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-22914576035781517822021-09-25T09:31:14.842+02:002021-09-25T09:31:14.842+02:00Ik kijk daarom altijd de bon na, en dat loont!Ik kijk daarom altijd de bon na, en dat loont!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-33848856077358760842021-09-25T09:23:41.185+02:002021-09-25T09:23:41.185+02:00Ik kijk altijd snel de bon na in de winkel. Laatst...Ik kijk altijd snel de bon na in de winkel. Laatst was het echt noodzakelijk, ik had al door de de caissière er ook mee aan het prusten was. In plaats van de korting te krijgen was het product per ongeluk 12x te veel aangeslagen. Er was een verkeerde code gebruikt waardoor het product niet in mindering was gebracht, maar 12x was aangeslagen. De bon gecontroleerd en we hebben het bedrag (27,50) In 15 minutenhttps://www.blogger.com/profile/08538482638771688386noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-7590277055948181802021-09-25T08:54:09.358+02:002021-09-25T08:54:09.358+02:00Om die reden ga ik naar de zelfscankassa’ s. Kan ...Om die reden ga ik naar de zelfscankassa’ s. Kan ik rustig kijken wat er gebeurt. En rond gaan rennen en moeilijk doen bij iemand als er iets niet klopt wat aan gegeven staat. Bij de Jumo in mijn dorp gebeurt dat twee van de drie keer. En daar wordt een kassiere heel erg niet blij van . En de rij achter mij ook niet . Bij de AH klopten de aanbiedingen op het fruit de laatste tijd ook niet . Goudsjeblommen en geboenhttps://www.blogger.com/profile/00064411423643558075noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-55984103034825187052021-09-25T08:29:47.332+02:002021-09-25T08:29:47.332+02:00Daarom ga ik altijd naar de zelfscan, daar houd ik...Daarom ga ik altijd naar de zelfscan, daar houd ik het allemaal prima in de gaten.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-25951747854795676322021-09-25T08:27:32.193+02:002021-09-25T08:27:32.193+02:00Gelukkig doen winkels als AH en J en andere grootg...Gelukkig doen winkels als AH en J en andere grootgrutters nooit moeilijk is mijn ervaring. Ook bij het online boodschappen doen is de J. altijd heel snel met vergoeden na een klacht over een product eieren kapot, brood geplet, rotte plekken in groente.... komt allemaal niet vaak voor gelukkig!). Mevrouw Niekjehttps://www.blogger.com/profile/13043543179096469571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-53255264570006483802021-09-25T08:26:35.236+02:002021-09-25T08:26:35.236+02:00IK vind dat bij de Lidl nu ook een probleem: té va...IK vind dat bij de Lidl nu ook een probleem: té vaak dat er teveel wordt aangeslagen. 6 broodjes i.p.v. 5, en dan een duurder broodje rekenen dan je bij je hebt. En als je dan reclameert krijg je niet altijd gelijk (terwijl je het dan wél hebt...) Dat stoort me behoorlijk, kost zoveel tijd elke keer....mrs H. te B.https://www.blogger.com/profile/10794948829917553031noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8966947732088844183.post-74478907592672182042021-09-25T08:02:24.954+02:002021-09-25T08:02:24.954+02:00Ik heb ook wel eens,dat de korting niet op de kass...Ik heb ook wel eens,dat de korting niet op de kassabon staat. Bij de J. krijg ik dan het artikel gratis meeizerinahttps://www.blogger.com/profile/12075950688013771905noreply@blogger.com