donderdag 30 augustus 2007

De hoogste rente

30/08/2007
Volgens de website van Independer http://www.independer.nl/geeft de Amsterdam Trade Bank de hoogste rente – namelijk 4,5% – zonder verdere voorwaarden.
* Geen minimale inleg
* Geen maximale inleg
* Geen verplicht bedrag sparen per maand
* Geen boete bij opname van spaargeld
De bank valt onder de normale regels voor Nederlandse banken, dus indien de bank failliet gaat, is er een garantie dat spaarbedragen tot €20.000,00 gewoon uitbetaald worden. Zoveel geld heb ik op dit moment niet, maar mocht ik dat wel hebben, dan ga ik voor het bedrag dat ik meer heb dan twintigduizend gewoon naar een andere bank.
Risicospreiding dus.
Vanaf volgende week gaan mijn spaarcentjes naar de ATB. Ik heb mijn jongste dochter ook geadviseerd daar haar geld te stallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.