vrijdag 24 augustus 2007

Sparen

24.08.2007
Ik heb uitgerekend dat ik gemiddeld  €375,00 per maand kan sparen.
Vanaf deze maand ga ik bijhouden hoeveel ik per maand spaar en hoe hoog mijn privé uitgaven zijn en wat ik per maand aan bijverdiensten heb. Dit is nieuw, tot nu toe had ik daar helemaal geen zicht op. Ik hoop dat ik mijn streefbedrag waar kan maken.
Uitgaven tot nog toe:
€229,72 boodschappen
€64,55 huis
€55,50 cadeaus
€26,17 kleding
€22,90 uitstapje Borkum
€50,00 benzine
Inkomsten: reiskostenvergoeding 37,50
Wat de boodschappen betreft zit ik al boven het budget, ik heb €240,00 per maand begroot en volgende week is het nog steeds augustus! Misschien ben ook wel wat al te optimistisch met het bedrag van 240,00, want dit bedrag is gebaseerd op 4 weken. De meeste maanden duren langer dan 4 weken. De uitgaven voor het huis hebben nog te maken met het opknappen van het huis na mijn verhuizing in mei dit jaar. Bij de post cadeaus gaat het om 2 personen, waaronder mijn eigen dochter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.