vrijdag 30 mei 2008

Meimaand is spaarmaand

30/05/2008
Euromunt Deze maand heb ik door de teruggave van de belastingen en mijn vakantiegeld erg veel gespaard, in totaal € 2.350,00. Op mijn ATB-spaarrekening stond eind april €2.890,000. Daar is nu dus het in mei gespaarde bedrag aan toegevoegd. In totaal staat er nu €5.240,00. Ik heb gisteren nog even gekeken en het klopt! Op de ATB-site staat ook dat ik inmiddels €164,00 rente heb opgebouwd. Ik heb met mijn vriendin, mijn geldschieter, afgesproken dat ik eind december het van haar geleende geld zoveel mogelijk afbetaal + 4,5% rente. Als ik elke maand €400,00 spaar en eind december nog een extraatje krijg van €600,00, zou ik dit jaar tot eind december nog €3.400,00 kunnen sparen. Dan heb ik als alles meezit dus in totaal €8.640,00 op mijn rekening staan.
De schuld + rente van mei tm december is €7.130,00 dus er is zelfs nog enige ruimte.
Hier in huize Zuinigaan gaan we vlijtig door met besparen! Ik vond via de startpagina consuminderen ook nog een handige spaarcalculator. Daarmee kun je precies uitrekenen hoeveel geld je kunt sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.