vrijdag 30 september 2011

1 oktober: kringloopdag

Morgen, 1 oktober, wordt de 3e Nationale Kringloopdag gehouden! Klik hier voor de site.
Op veel plaatsen zijn activiteiten georganiseerd.
In dit overzicht vind je alle plaatsen die meedoen.
Op deze dag staat hergebruik van producten en materialen centraal.

Ben je nog nooit in een kringloopwinkel geweest?
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen!
Grijp nu je kans en neem morgen een kijkje, sommige winkels gaan er speciaal voor open.
Misschien krijgt een leuk kledingstuk, een mooi schaaltje of een schattig stoeltje bij jou een tweede leven!

Wat zijn jouw ervaringen met kringloop?

PS kijk ook nog even hier, bij consuminderen met Mirjam. Ze viert het feit dat ze al weer haar honderdste bericht heeft gepubliceerd!Ter gelegenheid daarvan organiseert ze een GIVE AWAY. Vanaf deze plek wil ik Mirjam feliciteren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.