maandag 20 augustus 2018

Zwemabonnement weer duurder!

Ik koop al heel veel  jaren altijd een zwemabonnement met een bedrijvensportpas van mijn werk. Vanaf 2009 koop ik jaarlijks een zwemabonnement en daar wil ik als het mogelijk is nog jaren mee doorgaan. Met dat zwemmen dan, hè?
In oktober verloopt mijn huidige abonnement.
Ik heb bij mijn werk een contract tot 6 december, dus ik kan nog weer een nieuw abonnement kopen met deze pas.
Voor de allerlaatste keer!
Alleen, ik ben er achter gekomen dat de korting nog weer verlaagd is! Twee jaar geleden en de jaren daarvoor kreeg ik 30% korting, vorig jaar is de korting verlaagd naar 20% en nu is de korting nog maar 10%! Natuurlijk is 10% van €261,30 nog steeds leuk meegenomen, maar 30% was een stuk méér!
Jammer!


6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je deze keer nog een abonnement met korting kunt kopen. Volgend jaar moet je het volle pond betalen (zoals alle mensen die geen bedrijfssportpas hebben) en dat scheelt toch best veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doordat je elk jaar minder korting kreeg, ben je straks beter gewend aan de hele prijs. :-) . Uiteindelijk is dit voor jou, die zo vaak zwemt, nog steeds een koopje. Per keer zwemmen is het een eurootje of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien krijg je "ouderen" korting als 65er

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ouderenkorting geldt niet voor jaarabonnementen, wel voor losse kaarten en 12-kaarten.
      Als je zo vaak zwemt als ik, is zelfs het jaarabonnement voor de volle prijs voordeliger.

      Verwijderen
  4. Och, prijs je rijk. Hier kost zo'n jaarabonnement zeker € 100,- meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga meestal op kantoor naar het toilet. Dat bespaart me water en schoonmaakkosten. Een aanrader !

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.