woensdag 26 februari 2020

13 miljoen!

 13 miljoen pageviews sinds begin september 2011

Heel binnenkort komt het aantal van 13 miljoen pageviews op deze weblog in zicht!
Waarschijnlijk gebeurt dit vandaag!
Ik weet nog dat ik mijn 1e miljoen pageviews bereikte, dat was in december 2012. De exacte datum weet ik niet, omdat ik toen 1 week zonder computer of smartphone op Gran Canaria zat.
Ik vond het toen heel bijzonder, zo'n mijlpaal! Wonderlijk genoeg wordt het steeds gewoner, steeds weer een miljoen er bij!
In oktober 2013 stond de teller op 3 miljoen en in december 2015 kwam de teller op 5 miljoen.
6 miljoen in juli 2016 
7 miljoen in januari 2017
8 miljoen in augustus  2017
februari 2018 al 9 miljoen
september 2018 al 10 miljoen
11 miljoen is volkomen aan mij voorbij gegaan. Niet op gelet zelfs!
september 2019 al 12 miljoen en nu dus vandaag 13 miljoen!

Wat wordt het meest gelezen?

  • Bespaartips
  • Blogs over voedselverspilling en hoe je kunt besparen op voeding
  • Hypotheek aflossen
  • Fraude met bijstand 
  • Waar is Walhalla? - Over Gerlinde die steeds weer, mijn inschatting is tenminste 1 x per jaar, een nieuw blog start en weer even niet te vinden is voor diegenen die haar blog graag lezen. Tot nu toe is ze altijd nog weer opgespoord 😊
  • Vakantietoeslag AOW

Welke onderwerpen vind jij leuk om te lezen?

15 opmerkingen:

  1. Gerlinde ofwel Valhalla is sinds drie weken weer onzichtbaar... Laat je ons weten als je haar teruggevonden hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze staat twee keer in mijn leeslijst. De bovenste blog is actief. Die heet Gerlindes blog.

      Verwijderen
  2. Proficiat met deze mijlpaal. Bijna iedere dag lees ik jouw blog (behalve die met de boodschappen en met je energieverbruik) omdat ik het leuk vind im te lezen hoe ‘n , mij onbekende vrouw van ongeveer mijn eigen leeftijd, leeft en denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zoveel! Ik nader mijn 2 miljoenste lezer op net geen 10 jaar tijd en dat vind ik al behoorlijk indrukwekkend. Maar 13 miljoen? Waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over je levens en politieke beschouwingen. Ouderenpensioen of vaccinaties. of of . . .Dat doe je zo helder en met een eigen frisse kijk .Om over na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 13 M is een heel mooie mijlpaal voor een NL talig BLOG. Niet veel doen je dat na!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel! Je zit er al weer 225 over heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik lees graag je wekelijkse boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Ik lees je stukjes vaak en gebruik je pagina om door te klikken naar andere blogs. Zag steeds geen updates van Gerlinde, maar dus weer een andere plek. Blij dat ik die weer gevonden heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een blogje over vrijwilligerswerk wat voor je? Waarom je het of niet doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me wel een kick als je zoveel pageviews hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.