zondag 2 februari 2020

Een recordmaand - 195.280 pageviews!

Januari is hier altijd een drukke maand en ieder jaar weer gaat het aantal pageviews omhoog.
Heel verbazend vind ik dat
in januari 2019 was het aantal pageviews 191.361
in januari 2018 was het aantal pageviews 178.320
in januari 2017 was het aantal pageviews 171.050
in januari 2016 was het aantal pageviews 156.260
in januari 2015 was het aantal pageviews 132.276
in januari 2014 was het aantal pageviews 122.678
in januari 2013 was het aantal pageviews 113.025
in januari 2012 was het aantal pageviews 57.722 (dit was het eerste jaar dat ik met Blogger werkte)

Omdat het aantal ieder jaar hoger werd, was ik heel benieuwd of ook afgelopen maand weer een record zou opleveren!
En ja, het is gelukt, weer hoger dan in de afgelopen jaren!
195.280 pageviews in de afgelopen maand.
In de zomermaanden zakt het aantal pageviews wat in, in juli afgelopen jaar had ik de minste pageviews in het afgelopen jaar en zat ik op 154.273.

Waarom in januari altijd méér? Ik denk dat mensen in het nieuwe jaar willen besparen en blogs gaan lezen om bespaarinspiratie op te doen.

Herkennen andere bloggers de drukte in januari?

12 opmerkingen:

  1. Januari is een rare maand met voor veel mensen de eerste week vrij en inderdaad de goede voornemens. En het is een maand met 5 weken, dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk eigenlijk nooit, of heel zelden, naar de bezoekersaantallen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een waanzinig aantal! Ook een mooie groei de afgelopen jaren zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi hoor!
    En inderdaad... in Januari lezen we allemaal graag over besparen, hoort toch een beetje bij de goede voornemens, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! Zulke aantallen heb ik voorlopig nog niet, maar ik ben dan ook pas een paar maanden bezig. Leuk hoor Aaf! Je schrijft je stukjes duidelijk niet voor niets. Ik lees ze ook altijd met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu nog van iedereen een euro :) Fijn hoor dat je blog nog steeds zo populair is. Je schrijft ook interessante dingen. Ik had 33344 page views in januari. Ga ik waarschijnlijk vandaag al overheen. Op een of andere manier is mijn hypotheek aflosblog van gisteren wel heel populair.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, als ik de afgelopen jaren voor iedere view een euro had ontvangen, dan was ik al lang miljonair.
      Blogs over hypotheek aflossen doen het altijd erg goed!

      Verwijderen
  7. Jeetje wat veel pageviews ,geweldig .Ik let er zelf eigenlijk nooit meer op eerlijk gezegd .Maar ik blog ook niet zoveel meer op dit moment

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een groot bereik. Ik heb 100.000 paginaweergaven minder. Iets meer dan 91.000 januari 2020 en 92.000 januari 2019. Iets minder zelfs. Geen groei op zuinigeman.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Komt voor een groot deel ook omdat je zo'n fijne startpagina voor andere blogs bent.
    Gefeliciteerd met die mooie aantallen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat veel! Daar kan ik alleen maar van dromen! Ik heb in januari 8500 pageviews gehad, maar ik ben dan ook 1 januari 2020 begonnen. Ik ben er wel al heel tevreden over. Dat ik in jouw leeslijst staat is wel de oorzaak van de vele bezoekers. Daarvoor nogmaals dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.