zondag 10 januari 2021

Voor de geïnteresseerden: gas- en stroomverbruik in week 1


Verbruik gas en stroom in de afgelopen week

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 1):

GAS -> 29,2 m3.
In week 53 gebruikte ik 23,8  m3.

STROOM ->  15  kWh
In week 53 gebruikte ik 14  kWh.

Het gasverbruik was de afgelopen week flink hoog!  Het is al een tijd geleden dat ik zo veel gas verbruikte. In februari 2018 waren er drie weken dat ik ook heel hoog zat. In die maand verstookte ik 116,03 m3 gas! Ter vergelijking: in februari 2020: 70,75 m3 en in februari 2019: 62,51 m3

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €24,33
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, dus alleen het gas en de stroom, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

1 opmerking:

  1. Ik nam vanmorgen mijn standen op en vond mijn gasverbruik hoog. Dan is het eerste wat ik denk: Benieuwd hoe Aaf's verbruik deze week is.
    Ook flink hoger dus. En dan ben ik weer wat geruster, dan zal het nodig geweest zijn omdat het kouder was buiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.