zaterdag 4 februari 2023

Mijn boodschappen in de afgelopen week: een goedkope week

In de afgelopen week kocht ik weinig, dat komt doordat ik vooral uit de voorraad at:  een paar maaltijden uit de diepvries, brood uit de vriezer etc. Ik gebruikte houdbare sojamelk en broodbeleg uit de voorraad. Zo kon ik eens een weekje heel goedkoop!
Vandaar dat ik weinig boodschappen kocht en ook weinig nieuwe voorraden aanlegde, behalve dan 10 pitabroodjes, 2 zakken rozijnenbollen (voor de kleinkinderen), de limonadesiroop en de paashazen (ook voor de kleinkinderen). 

28 jan- 4 febr  '23

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
ruim 1 kg goudreinetten* AH 1,55
2x 9 minirozijnenbollen* AH 2,58
halvarine  AH 1,29
3 Italiaanse bollen* Plus 0,99
kaas * @  AH 4,70
pitabroodjes AH 0,75
trostomaat * Plus 0,52
knolselderij* (Lidl Plus) Lidl 0,83
bio knoflook Lidl 1,39
komkommer Lidl 1,09
Snacks/ hapjes    
blauwaderkaas, kleintje kaas Plus 1,00
2 chocolade paashazen Action 3,18
Dranken    
2 flessen limonadesiroop* AH 3,28
TOTAAL   23,15

3 opmerkingen:

  1. hier ook niet over budget gegaan , geen super aanbiedingen. ik ben nog steeds mijn weckpotten aan het leegmaken zodat ik in de zomer als de groente weer een mooie prijs hebben kan inslaan. wel had ik in een aanbieding 5 kilo gedroogde bruine bonen gekocht , die worden eigenlijk door alles heenvgedaan ivm de eiwitten. 5 kilo voor 3 euro een super prijs vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik u vragen waar u zoal bruine bonen allemaal in verwerkt/ bij doet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier gaan bruine bonen o.a. in de "Chili con/sin Carne", Bruine bonensoep & Burrito's. Groetjes Gabrielle

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.