donderdag 12 maart 2009

Afrekening energie

12/03/2009
Hier is gisteren de afrekening van Main-energie op mijn deurmat gevallen. Ik ben sinds 1 oktober 2008 klant bij hun, mijn voorschotbedrag was berekend op mijn gemiddelde jaarverbruik. Je voelt hem wel aankomen: ik moet bijbetalen. Ik heb in de afgelopen maanden niet zoveel kunnen besparen dat een maandelijks voorschot van 67 euro voldoende was. Heel logisch met een verbruiksperiode van alleen koude wintermaanden! De schade valt nogal mee eigenlijk, 104 euro. Ik heb het nagerekend en het klopt. Dus ga ik dit bedrag volgende week automatisch betalen. Als ik mocht besluiten na mijn jaarcontract, per 1 oktober naar een andere leverancier over te gaan, krijg ik waarschijnlijk over de zomermaanden weer wat terug, misschien wel 100 euro of meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.