dinsdag 23 augustus 2011

Van web-log naar weblog

Dit is een kopie van een bericht op Web-log.

Vanochtend vanaf 2 uur zou de overgang plaatsvinden, maar er gebeurde helemaal niets! Raar hoor! Nu gaat de overgang misschien de komende nacht gebeuren. Je hoeft overigens helemaal niet te zoeken, je wordt gewoon vanaf het oude internetadres doorgelinkt naar het nieuwe. Alleen ziet mijn weblog er morgen misschien anders uit. Zou de weblog morgen verhuisd zijn? Of misschien is ook alles morgen nog net als nu? 
 
Web-log doet trouwens wel rare dingen. Berichten die ik in klad had staan, zijn nu ineens gepubliceerd terwijl ik nog niet eens besloten had of ik ze wel wilde publiceren. Het blogje yoghurtdrank is daar een voorbeeld van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.