dinsdag 23 augustus 2011

De huizenprijzen zijn al weer gedaald. Het geld dat ik in 2007 geïnvesteerd heb in mijn huis, levert op deze manier niet veel op. In de jaren daarvoor was een huis een goede investering en vermeerderde het huis aanzienlijk in waarde. Ik denk dat de waarde nu alleen maar gedaald is. Volgens het bericht zijn de huizenprijzen in de provincie Groningen het afgelopen jaar zelfs met 4,9% gedaald. Een beetje jammer! Als ik mijn huis nu zou verkopen, zou ik er misschien wel minder voor krijgen dan dat ik er voor betaald heb.
Het bericht is op zich positief voor mensen die een huis willen kopen. De prijzen zijn laag en de overdrachtsbelasting hoeft geen probleem te zijn. Nu is het moment om je kans te grijpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.