zondag 21 augustus 2011

Verhuizing op web-log - veel wordt anders

Dit is een kopie van een bericht op web-log

Vandaag een 2e blogje van mijn hand. Binnenkort, ik geloof overmorgen, gaat web-log verhuizen. Wat niet mee verhuist, is de layout en het design. Het design dat ik gebruik zit niet meer in het aanbod van weblog. Ik zal dus afscheid moeten nemen van mijn mooie blauwe kleur, mijn visjes en mijn schildpadje. Dus binnenkort wordt het hier totaal anders. Waarschijnlijk wordt het iets met bloemen. In het huidige gratis aanbod zijn dat de enige designs die ik wel leuk vind.
Ik hoop dat jullie mij vanaf 23 augustus nog kunnen terugvinden.
O ja, ik MOET meeverhuizen, ik heb dit niet zelf verzonnen. Het schijnt noodzakelijk te zijn om mijn weblog te laten functioneren. Jammer, maar helaas!
In plaats van web-log wordt het internetadres weblog: dus zuinigaan.weblog.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.