vrijdag 16 september 2011

Zuinigaan op weblog.nl

Ik heb zomaar een mailtje ontvangen over mijn account op weblog! Als ik daar op klik, kom ik in het "author archives" deel van de weblog terecht. Maar om er iets mee te kunnen heb ik een toegangsnaam en wachtwoord nodig. En die staan niet in het mailtje. Maar wat leuk is, recente berichten tot en met 24 augustus zijn weer leesbaar. Ik weet niet of ik ze alleen kan zien, of dat jij hier ook kunt komen. De berichten staan wat door elkaar en niet op datum gesorteerd. En er staan ook kladberichten in die ik niet gepubliceerd heb en ook reacties ontbreken, maar het lijkt er op dat er toch veel bewaard is.
Ik ben benieuwd of er bij jou ook wat op je scherm komt!

Voor alle duidelijkheid: ik blijf hier bloggen en ga niet weer terug naar weblog.
Naar mijn gevoel is weblog te onbetrouwbaar geworden. Vorig jaar was er ook al wat aan de hand bij een eerdere migratie en kreeg ik er een 2e weblog bij waar verder niets op stond, een soort Zuinigaan2
Natuurlijk ben ik wel heel benieuwd hoe de oude weblog er uit gaat zien.

6 opmerkingen:

  1. Ik zie ook weer iets. Had juist de bookmark naar je oude blog verwijderd, omdat je hier door blijft gaan. Toch?

    Greetz,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar overigens ook als je alleen op zuinigaan.weblog gaat (dus zonder author etc. erachter).
    Ik zou zelf trouwens niet zo blij zijn als er berichtjes uit concept geplaatst werden, ze zijn soms niet voor niets in concept ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk blijft nu alles perfect lopen en kunnen we blijven genieten van je heerlijke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik zag mijn weblog weer, maar het gekke was het was de weblog van jenneke met de oude berichten van de verwijderde weblog van zeurtje.
    Ik heb een mail gestuurd dat ik zeurtje verwijderd had en dit niet meer wilde terug halen.
    Kreeg ik als antwoord dat ik rusig moest afwachten op een mail, dan zal alles goed komen volgens weblog.

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sannah: als ik een bericht in concept schrijf, vind ik hem een dag later soms niet interessant genoeg voor publicatie. Of ik wijzig het bericht of ik vul het aan, of het bericht gaat uiteindelijk de prullebak in. Zo vond ik het bericht Zomer 2011 (op de oude weblog) nog niet geschikt voor publicatie, een beetje saai. Waarschijnlijk had ik het bericht weggegooid of interessanter gemaakt door iets te melden over mijn energiegebruik in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.