Na enig heen en weer mailen wordt het volgende duidelijk. Er stond nog een bedrag open van een bestelling van twee weken geleden. Dat bedrag hebben ze gewoon afgetrokken van wat ik tegoed had vanwege de kapotte riem.
tegoed 19,95
te betalen 17,41
korting op nieuwe riem 2,54
Nu wordt het bedrag van de korting op de nieuwe riem mij duidelijk!
Alleen ........ de betaling voor de recente bestelling heb ik vandaag gedaan. Ik betaal altijd keurig binnen 14 dagen, zoals dat ook op de nota staat. Dat bedrag zet ik bij ontvangst van de producten klaar bij mijn internetbank, dan kan ik het ook niet meer vergeten. Ze hadden over deze verrekening van het nog te betalen bedrag niets op de nota gezet. Hoe moest ik dat weten?
Bleef over: de verzendkosten die in rekening waren gebracht. Ik heb geprotesteerd tegen betaling van de verzendkosten. Ik heb in juli bijgedragen aan de verzendkosten toen ik de bestelling deed van een aantal artikelen. Het feit dat 1 van de artikelen ondeugdelijk was, maakt naar mijn mening, dat ik niet hoef te betalen voor de verzendkosten van een vervangende riem.
Ik heb betoogd dat ik alleen hoef te betalen de prijs van de nieuwe riem min de prijs van de oude riem. Het prijsverschil is 10 euro.
De taal van zo'n klantenservicemedewerker is niet geheel duidelijk, maar ik meen te begrijpen dat dat akkoord is, dit is wat de meneer schrijft:
Na betalingsingang van de 10€ maken wij een correctie.
Dat is ook het enige wat hij schrijft, een beetje kort door de bocht en ik weet het niet helemaal zeker of hij inderdaad bedoelt dat 10 euro akkoord is.
Wat denk jij?
Ik ben blij met mijn actie om een klacht in te dienen. Het is in ieder geval gelukt om de schade vergoed te krijgen.
Nu maar hopen dat de nieuwe riem niet weer binnen de kortste keren kapot gaat.
Jij zette door en behaalde resultaat. Ik heb wel,dat ik denk "laat maar zitten". Maar ja,dan heb je zeker niets.
BeantwoordenVerwijderenLijkt erop dat 10,= ok is
BeantwoordenVerwijderen--Rosaleandee--