woensdag 3 oktober 2012

Maanduitgaven september

Deze keer een bericht dat ik al een paar dagen geleden voor jullie had klaargezet.

In september heb ik weinig uitgegeven
SEPTEMBER  2012  
HUISHOUDEN/SCHOONMAAK 0,00
BOODSCHAPPEN  
week 36 39,03
week 37 29,33
week 38 13,13
week 39 35,13
VERZORGING 0,00
UITSTAPJES  0,00
DIVERS  
2 wenskaarten 4,85
HUIS 0,00
CADEAUS 0,00
plantje  1,59
VERVOER  
opladen ov chip  20,00
opladen ov chip  20,00
opladen ov chip  20,00
benzine 24,50
PLANTEN tuin en huis 0,00
KAT   
10 pakken à 1 kg kattenvoer 13,83
KLEDING  
fleece vest, inclusief verzending 17,50
TOTAAL 238,89

Het lijkt bijna wel of ik al de buynoting maand-begonnen was! Wel kocht ik een vest, een plantje en wenskaarten. Misschien zou ik dat in buynothing-maand anders doen.
Het wordt trouwens in oktober nog moeilijk om niets te kopen, want er staan een 3 tal verjaardagen en een bruiloft voor de deur. In hoeverre het lukt om op een andere manier aan cadeaus te komen?
Ik verwacht niet dat dat altijd lukt.
Ik ga op zoek in eigen (voorraad)kast en bij de kringloop.
Misschien een fles wijn, een stekje, een zelfgebakken taart. Maar dan nog wordt het een probleem!
Als het onoverkomelijk is om iets te kopen, dan doe ik dat gewoon - buynothing-maand of niet. Binnenkort meer over de cadeaus.

4 opmerkingen:

  1. Nog gecondoleerd met je mam. Al ben je nog zo volwassen, niemand wil graag wees zijn. Verlies is schrijnend, ook al is de ouder oud en soms niet goed aanspreekbaar, het is toch je bron.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoorde gisteren pas dat het Buy Nothing Maand was. Jammer, als ik het eerder had geweten had ik natuurlijk flink ingeslagen... :-) Nee, ik hou echt wel van een uitdaging, maar zo'n project kan alleen maar slagen met een zeer goede voorbereiding. Volgend jaar september gooi ik dus m'n vriezer en voorraadkast vol, en plan ik alleen maar uitjes die niks kosten.

      Verwijderen
  2. Je hebt het overigens wel heel netjes gedaan, met je boodschappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tip! Haal wenskaarten op de markt, dan hem je er 15 voor 5 euro. Of nog beter bij A.ction 10 voor 1 euro.
    Kun je veel op besparen

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.