vrijdag 16 augustus 2013

Een tablet cadeau!

Sommige mensen vinden het waarschijnlijk een sigaar uit eigen doos, de provider moet het geld toch ergens vandaan halen, maar ik ben blij met mijn tablet. Ik heb hem gisteren ontvangen en ben er al volop mee bezig. Ik heb er al een heleboel muziek op staan, ik ga E-books van jongste dochter lenen en er misschien ook wel films of series op zetten. Waarschijnlijk moet ik er dan nog wel een geheugenkaart bij kopen. De tablet heeft nu 8 Gb, dat is niet zo veel, ik kan er tot 32 Gb extra geheugen in plaatsen. Ik denk dat ik 16 Gb extra doe, dat is waarschijnlijk wel genoeg.
Laatst had iemand de opmerking dat ze alleen de bomen kon zien en dat de tekst van mijn weblog wegviel in het bomenlaantje. Toen snapte ik eigenlijk niet waar ze het over had. Maar wat bleek? Op mijn tablet had ik precies hetzelfde. Ik kon de tekst van mijn weblog helemaal niet lezen! Dat kan niet de bedoeling zijn, dan kan ik op mijn tablet mijn eigen weblog niet raadplegen. Dus ik heb nu gekozen voor een andere opmaak. Ik was eigenlijk wel gehecht aan de kleuren, maar het is niet anders. Ik heb wat geëxperimenteerd met andere kleuren en opmaak, maar de opmaak zoals hij nu is lijkt mij voorlopig het beste. Misschien in de herfst weer een andere opmaak? Ik volg met mijn achtergrond de seizoenen.

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je je tablet hebt!
    Ik zou geen 16GB geheugenkaart nemen. De kaarten schelen weinig in prijs dus je zou beter meteen 32 GB kunnen nemen. Dan hoef je later ook niet dingen over te zetten en hoef je nooit zuinig te doen met ruimte.
    Volgens mij heb je 16GB vanaf 15 euro en 32GB vanaf 20 euro.

    Ik heb nog nooit problemen met je opmaak gehad. Het is nu even wennen inderdaad, zo'n effen achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik persoonlijk vond tegen vallen zo'n tablet is geen laptop vervanger gelukkig gebruikt mijn vrouw en kids hem voor mij is het niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo geniet van je tablet. Geeft weer veel nieuwe mogelijkheden. Je nieuwe opmaak vind ik wel rustig lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf heb ik nog geen tablet, ik lees deze blog altijd op mijn PC.

    De laatste tijd heb ik met dit blog ook dat ik alleen de bomen te zien krijg en geen tekst. De oplossing bij mij is de pagina vertalen. Bij andere blogs zie ik zelfs helemaal niets! Maar meestal is dat ook te verhelpen met pagina vertalen.

    Alleen kan ik thuis niet op facebook.

    Groeten van Chantal (vroeger reageerde ik altijd onder de pseudoniem Pecunia maar er is nu een blog die zo heet).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat ik nu ook op de tabletje blog kanvolgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.