zondag 9 februari 2014

Maanduitgaven januari

Sommige onderwerpen trekken veel lezers, anderen duidelijk wat minder. Wat veel lezers trekt zijn berichten over inkomen, besparingstips, hypotheek aflossen en dergelijke.
Weekuitgaven en maanduitgaven zijn niet bijzonder in trek.

Voor diegenen die er in geïnteresseerd zijn:
mijn maanduitgaven in januari

   
HUISHOUDEN/SCHOONMAAK    
diepvrieszakken 0,62  
bakpapier 0,79  
groentemes 14,99  
keukenweegschaal   19,99
panbeschermers   2,99
appelboor   6,99
BOODSCHAPPEN    
week 1 31,64  
week 2 46,57  
week 3 30,74  
week 4 34,69  
week 5 31,95  
VERZORGING    
kapper 16,95  
toiletpapier, 40 rollen 8,99  
tandenstokers 1,99  
     
DIVERS    
boodschappentasje, herbruikbaar 1,00  

   
CADEAUS    
schuimspaan 1,49  
kaas 2,86  

   
PLANTEN tuin en huis    
mini narcissen 0,99  
KLEDING    
blouse en vestje + verzendkosten 50,85  
TOTAAL 277,11  

In de rechter kolom staan bedragen die ik betaald heb met een cadeaubon. Dat voelde ik niet in mijn portemonnee. 

Door de hamsterweken heb ik tamelijk veel uitgegeven aan boodschappen, ruim €5,65 per dag. Ik heb nu weer zo veel voorraad dat ik de komende tijd weer wat minder uitgeef.

De blouse en het vestje heb ik in de uitverkoop gekocht, tijdens een actie waarbij geen verzendkosten werden berekend. De blouse kostte eerst 99 euro. Toch leuk meegenomen en ik ben blij en tevreden met mijn nieuwe aanwinsten.

Het cadeau kaas is geitenkaas voor mijn dochter. Die houdt zo van geitenkaas, daarom had ik een pakje met afgeprijsde plakjes kaas voor haar gekocht. Ze belde toen ik voor de koelvitrine stond en ik overwoog om deze kaas voor mezelf te kopen. Ik heb toen 2 pakjes afgeprijsde kaas gekocht, ook ééntje voor haar.

Deze keer geen mooi excelsheet, maar een lijstje gekopieerd en geplakt in dit bericht. Dat ligt aan de browser. Ik werk normaal altijd in Firefox, maar voor de lijstjes gebruikte ik Internet Explorer. Maar explorer geeft steeds zulke rare foutmeldingen. Ook geeft de provider van Blogger aan dat Internet Explorer niet ondersteund wordt. Dus maar even zo, dat lijkt me beter. Het overzicht lijkt me nog steeds wel duidelijk, al zijn er dan geen lijntjes en kleurtjes meer.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Zuinig aan ik krijg ook iedere keer zulke fout(error )meldingen.
    En dat mijn Browser niet ondersteund word.
    ik weet ook niet hoe en wat te doen.
    Ik heb ook Internet Explorer.
    Weet iemand misschien wat je moet doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neem een andere browser. Volgens mij is Firefox gratis te installeren. Het bevalt mij prima, maar ik heb het niet eigenhandig geïnstalleerd. Misschien kan iemand dat voor jou regelen?

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.