zondag 6 juli 2014

Boodschappen in de afgelopen week: toch nog veel gekocht!

In de afgelopen week at ik 3x buiten de deur, waarvan 1 maal op eigen kosten. Dat laatste geld komt uit een ander potje, maar ondanks dat heb ik toch nog veel geld uitgegeven aan boodschappen. Op zich is 28,81 voor boodschappen niet veel, maar wel als je 3x uit eten gaat en dit eten niet van je budget af gaat.
Waar ging mijn geld naar toe?

Week 27 van 1-7 juli '14
*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
FRUIT
bananen Lidl 0,50
diepvries aardbeien, 750 gr Lidl 2,49
2 galia meloenen* AH 1,99
ONTBIJT EN LUNCH
kaas Lidl 2,75  # 
melk, 2 liter Lidl 1,18
halvarine AH 0,54
volkoren brood* AH 1,49
salami AH 2,05
pindakaas met noot-stukjes, 2 potten* AH 3,21  # 
WARME MAALTIJD
courgette, 2 stuks* Lidl 0,58
rode paprika's, 2x* AH 0,99
gember, vers AH 0,42
dolmades, wijnbladeren gevuld met rijst Lidl 1,29
blauwschimmelkaas Lidl 1,59
kippenpoten AH 2,17  # 
yoghurt, 1liter AH 1,49
LEKKERS
ijs AH 1,29
limonadesiroop AH 2,79  # 
TOTAAL week 27, juli '14 28,81

Wat maakte dat ik toch veel geld uitgaf?
Ik kocht kaas, toch altijd duur.
Ik kocht pindakaas voor de voorraad, omdat het in de aanbieding was.
Ik kocht aardbeien, omdat ik ze zo lekker vind door de yoghurt.
Ik kocht luxe hapjes, zoals blauwschimmelkaas en gevulde druivenbladeren (lekker!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.