woensdag 28 januari 2015

Boodschappen in de afgelopen week

In de afgelopen week heb ik niet zo veel boodschappen gekocht.
Ik at een keer bij dochter, ik had een keer een uitgebreide werklunch (daar was het zo koud!), ik ging woensdagavond met vriendinnen uit eten en verder ging ik afgelopen maandag uit eten met collega's. Afgezien van het etentje met vriendinnen betaalde ik de etentjes niet zelf. Die etentjes maakten dat er weinig boodschappen nodig waren.

Week 4 van 19-26 jan '15
*=aanbieding, @=afgeprijsd  WAAR PRIJS
FRUIT
mandarijnen, 23 stuks AH 2,29
4 appels ah 0,74
ONTBIJT EN LUNCH
salami Lidl 2,29
gegrild gehakt AH 1,78
kaas Lidl 1,55
stokbrood Lidl 1,18
melk, 2 liter AH 0,59
halvarine Ah 0,59
oploskoffie AH 1,44
jam AH 0,60
eieren AH 1,01
WARME MAALTIJD
uien, 2 kg Lidl 0,79
2 preien AH 0,39
tonijn, 2 blikjes AH 1,49
blikje grote witte bonen AH 0,62
blikje chilibonen AH 0,76
ham AH 0,94
vla, 2 liter AH 1,49
LEKKERS
ijs 3,35
TOTAAL week 4,  jan '15 23,89

3 opmerkingen:

  1. Misschien een wat brutale vraag maar welke jam kocht je bij ah voor 60 cent? De goedkoopste hier is euroshopper 450 gram voor 1,03 euro.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hero light kers - het potje was voor de helft van de prijs omdat het product binnenkort vervangen wordt door een nieuwe versie. Ik vond het eerlijk gezegd ook wel heel goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, ik begrijp het. Dank je wel. AH heeft inderdaad regelmatig van die producten die uit het assortiment gaan. Meestal vis ik achter het net, zo niet dan neem ik vaak een grote voorraad mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.