zondag 1 januari 2017

Recordaantallen

In de afgelopen nacht is er voor 68 miljoen euro de lucht ingeknald. Vorig jaar was dat nog 65 miljoen, nu al weer 3 miljoen meer! Ik vind het toch heel jammer van al dat geld dat daarbij ook nog zo veel dierenleed teweegbrengt.

Op dit blog waren er ook records in 2016. In de afgelopen maand december had ik méér pageviews dan ooit tevoren, namelijk  157.942. Op de 2e plaats staat januari 2016 met 156.260 pageviews.

Welke berichten trokken de meest bezoekers in 2016?
op 23 februari - Wanneer fraudeer je? (klik) - met 2865 pageviews.
op 11 februari - "De laatste dubbeltje op zijn kant" (klik) - met 2008 pageviews.
op 14 oktober - Te zuinig? (klik) - met 1903 pageviews.
op 14 november - Melk ineens 30% duurder (klik) - met 1743 pageviews
Nu is het niet zo dat deze pageviews allemaal op die datum waren, dat gebeurde in tijd tussen publicatie en nu.

Voor mij eigenlijk verbazend: er zit nog steeds een duidelijk stijgende lijn in de aantallen pageviews.
Ik had verwacht dat de aantallen op een gegeven moment zouden dalen of op zijn minst stabiliseren, maar dat is nog steeds niet zo.
aantallen pageviews vanaf september 2011

8 opmerkingen:

  1. Mooie aantallen, hoop die ook ooit te bereiken. Maar ben heel tevreden dat de beter gelezen berichten bij mij rond de 1000 pageviews zitten na 4 maanden bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat jouw blog zo goed wordt gelezen. Het mijne is nog maar ruim een week oud, dus er is nog wat werk aan de winkel. ;-)

    Met de recorduitgave aan vuurwerk ben ik wat minder blij. Ik ben er een voorstander van dat gemeenten om middernacht een vuurwerkshow organiseren en dat er geen vuurwerk meer wordt verkocht aan particulieren. Niet alleen vanwege het geld dat eraan wordt uitgegeven maar ook vanwege de ongelukken en het dierenleed dat ermee gepaard gaat. (Het jaar was vannacht nog geen 10 minuten oud of er reden al 3 brandweerauto's met gillende sirenes langs mijn huis.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was dit jaar met oud en nieuw in een dorp op de Veluwe. Tjonge, wat werd daar veel geknald. Het ging echt de hele dag door. Het was geen moment stil toen ik 's middags door het bos liep en 's avonds sloegen de kruitdampen op je keel. Doodzonde, maar gelukkig zit het er weer op.

    Maar wat een mooie bezoekerscijfers hier zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij hoeft het vuurwerk niet, maar áls het dan toch moet, dan maar centraal in stad en dorp.
    Proficiat met je bezoekersaantallen.

    ivysdoenenlaten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bezoekersaantallen zijn altijd fascinerend. Mooi dat je blog nog steeds goed gelezen wordt.
    Die miljoenen aan vuurwerk vind ik soms niet te begrijpen. En dan de kosten die er uit voortvloeien, schade, zorgkosten, verzkeeingsschade. Eigenlijk vind ik het niet meer van deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aantallen! En dat van dat vuurwerk snap ik niet, vooral niet omdat 'wij Nederlanders' er ook nogal een handje van hebben om te klagen dat we het zo slecht hebben. Dan moet je ook niet voor zoveel geld de lucht in schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    Mooi overzichtje! Ik ben dol op dit soort posten! :-)
    Wel heel fijn dat je bezoekersaantallen blijven stijgen. Ik begrijp het wel hoor, ik kom ook steeds terug. Er zijn altijd weer andere mensen die je vinden en terug blijven komen.
    Ik heb je meest gelezen berichten ook even teruggelezen. Die van een dubbeltje op zijn kant, die aflevering had ik ook gezien. Wat ik daar nog het meest apart van vond was die cola-automaat. Die man sprak over cola alsof het bijzondere koffie was "niets lekkerder dan een versgebrouwen glaasje". Echt een bizar verhaal! ben wel benieuwd hoe het nu met ze is. Zouden ze al schuldenvrij zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog is ook gewoon verslavend... ;-)

    Wij deden hier overigens niet mee aan de vuurwerktrend. Het knalde hier ongeveer 10-15 minuten. Daarvoor en daarna was er niets. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.