maandag 24 april 2017

Meivakantie in april

Vanaf vandaag heb ik een week meivakantie. Een beetje raar, want het is helemaal nog geen mei, ik ga weer werken op 1 mei.
De weersverwachtingen zijn niet heel geweldig. Koud voor de tijd van het jaar en helaas blijft het ook niet droog. Wat ga ik doen? In de afgelopen week zwom ik 4x, alleen op de dinsdag, donderdag en zaterdag niet. Daar ga ik nog wel even mee door, gezond, goedkoop en goed voor mijn hele lijf.
Dan vraag je misschien: hoezo goedkoop?
Ik kocht in oktober vorig jaar een jaarabonnement, het kost mij dus geen cent extra of ik nu zoals gebruikelijk 3x per week zwem of vaker.
Het zwembad is dicht bij, ik doe er op de fiets 10 minuten over.
Wat ga ik verder doen?
Mijn zolder wat opruimen en de tuin bijhouden tussen de buien door. Het groen groeit zó hard, het is ieder voorjaar weer verbazend hoe snel planten kunnen groeien.

8 opmerkingen:

  1. Geniet van je vakantie, heerlijk even!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie met hopelijk ook buitenmomenten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne vakantie toegewenst. Je voornemens klinken mij goed in de oren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier en genieten in je vakantie! Heb zelf ook 2 weekjes vakanties en heb ongeveer dezelfde plannen. Naast zwemmen, ga ik ook dagelijks sporten. Zit ook in mijn jaarabonnement. Heerlijke start van de dag...
    In de tuin raak je inderdaad niet uitgewerkt, maar het is ook prachtig hoe je alles weer in achter elkaar in bloei ziet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Ik had afgelopen week vakantie, en had ook wat "last" van kou en wind, maar heb er toch erg van genoten: een rondje tuin, wat lezen, wat opruimen, koffie drinken bij een vriendin, zo af en toe een fietstocht (maar niet te vaak, want na zo'n tegen-de-storm-in toch had ik er wel weer een dag of twee genoeg van...... Mrs H. te B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je vakantie en hopelijk valt het weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.