zaterdag 10 november 2018

Boodschappen in de afgelopen week - nog geen 30 euro uitgegeven!

Achtentwintig euro en dertien cent heb ik de afgelopen week uitgegeven. Dat is voor mijn doen weinig! Er was ook nog wat bij voor de voorraad, zodat de werkelijke kosten laag waren.
Wat was voor de voorraad?
de pindakaas (aanbieding)
de appelstroop
de vegetarische gehaktballetjes (aanbieding)
saus voor kip (50% afgeprijsd)
soja toetje
Natuurlijk gaan de groenten ook niet in één keer op.  Er was in totaal ongeveer 5,5 kg groenten. Dus een deel zit nog in de voorraad, namelijk de uien, de bloemkool en de rettich. 
 
3 - 10 nov 2018

*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
bananen AH 0,99
pindakaas, 2 grote potten* Coop 3,67
roggebrood, 500 gr AH 0,95
appelstroop AH 0,64
kaas @ AH 1,50
paprikamix* AH 1,25
bloemkool, bijna 2 kg* AH 1,25
uien, 2 kg Coop 1,69
tauge 230 gr Toko 0,37
rettich, 775 gram* Toko 0,88
instant undon noodles, 3x 200 gr Toko 2,09
tofu, 2x 400 gr Toko 2,58
vegetarische gehaktballetjes, 3 verpakkingen à 250 gr Coop 5,00
saus voor (vega) kip @ AH 0,85
soja toetje AH 1,09
Snacks
crackers AH 0,70
Dranken
sojamelk AH 1,78
zoetjes AH 0,85
Kat 0,00
Verzorging 0,00
Kleinkinderen 0,00
TOTAAL 28,13

Ik kocht de vorige week ook zoetjes. De nieuwe zijn voor het werk. Ik vind ineens zoetjes in de koffie veel lekkerder dan zonder. Op het werk zijn geen zoetjes bij het koffieapparaat, dus liggen er nu zoetjes in mijn bureaulade.

7 opmerkingen:

  1. Ik snap het niet.werk je weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het ook niet. Ik heb eerder een vermelding naar werk gezien, namelijk in het stukje over je been. Toen zei je "zie de post van gisteren", maar daar zie ik echt niets in staan over (weer) werken.

    Dus ... kun je dit misschien nog een keer in een apart stukje toelichten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, in de commentaren bij het stukje "Veel leuke cadeaus bij mij afscheid!" staat dat je toch weer aan het werk bent gegaan bij je oude werkgever, omdat je vervanger niet voldeed en ontslagen was. Maar ik hoop toch een keertje op wat meer uitleg?

      Verwijderen
    2. Er komt zeker meer uitleg. Mijn nieuwe contract is nog niet helemaal rond, dat komt doordat nog niet helemaal zeker is wanneer de nieuwe opvolger kan beginnen.
      Als mijn contract helemaal geregeld is, dan schrijf ik er meer over. Waarschijnlijk is dat in de loop van de komende week.

      Verwijderen
  3. Beste vriendin werkt ook bij een overheids-instantie en een collega van haar heeft al 2 keer afscheid genomen en steeds weer (met een ander contract) terug gekomen. Er mochten geen mensen van buitenaf aangetrokken worden en de mensen binnen de instantie voldeden toch niet, konden het werk niet aan etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Netjes hoor, onder de 30 euro.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.