zondag 8 december 2019

Verbruik stroom en gas in week 49

Iedere week noteer ik mijn gasverbruik en schrijf ik daar wekelijks een blogje over. Niet voor iedereen interessant, maar voor mensen die volop bezig zijn met zuinig stoken en een laag stroomverbruik een aardig onderwerp.

Brr, wat een somber en nat weer hier vandaag! Het was vanochtend zo donker, dat ik dacht dat ik mij in de tijd vergiste! Om negen uur moesten de lampen nog steeds aan!
Gelukkig werd het in de middag beter, maar dat duurt om deze tijd maar zo kort, meestal begint het om een uur of drie al weer donkerder te worden!

Mijn gebruik in de afgelopen  week (week 49):

GAS -> 17,6 m3.
In week 48 gebruikte ik 16,8 m3.

STROOM -> 12  kWh
In week 48 gebruikte ik 14 kWh.

Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €15,38
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

Binnenkort is het ook weer tijd voor de meter opname voor het waterverbruik, dat is altijd begin december, maar ik heb tot nog toe nog geen mailtje binnen zien komen met het verzoek de meterstand door te geven. Mocht ik dat van de week ontvangen, dan schrijf ik volgende week ook over het waterverbruik, want ik heb de meterstand van een jaar geleden genoteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.