zaterdag 29 februari 2020

Boodschappen in de afgelopen week, toch een beetje gehamsterd!

Ik hamsterde namelijk sojadrink, 12 liter heb ik nu op voorraad.
Daarnaast nam ik de volgende houdbare dingen extra op voorraad:
tomatenblokjes
gezeefde tomaten
rijst
pasta
vleesvervangers
maíswafels
Niet dat ik uitvoerig gehamsterd heb hoor, van de tomaten en de rijst en ook de vleesvervangers had ik gewoon niet zo heel veel meer in huis en ook de sojadrink was feitelijk zo goed als op.

Nu is het zo, dat als het zou moeten, ik het wel twee weken kan uithouden zonder boodschappen te doen.



22-29 febr 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
avocado, 2x* AH 1,99
1 volkoren brood  AH 1,39
9 mini krentenbollen AH 1,39
marmite AH 3,19
kaas @ AH 2,63
maïswafels, 4 pakken AH 2,36
gerookte haring, 3 filets* AH 2,44
pastinaak* AH 1,11
2x courgette * Coop 1,00
andijvie, 400 gr* AH 0,79
bospeen* AH 0,99
gezeefde tomaten, 2 pakken AH 0,98
tomatenblokjes, 2 blikjes AH 0,90
2 kg uien AH 1,79
bio zilvervliesrijst AH 1,29
bio volkoren pasta  AH 0,99
falafel AH 1,59
vega gehakt AH 1,59
Snacks/ hapjes
Dranken
6 sojadrink Coop 5,28
6 sojadrink AH 5,28
zoetjes voor in de koffie AH 0,85
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 39,82
Diversen
kattenbrokjes AH 2,99
TOTAAL 42,81

2 opmerkingen:

  1. De januari challenge heb ik in februari doorgezet. Ik ben er helemaal klaar mee. Wel die 250 euro besparingen direct afgerekend aan de jaarhuur voor moestuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hamsteren vind ik wel meevallen. Levensmiddelen zoals gezeefde tomaten zijn altijd goed om op voorraad te hebben.

    Ik vind het altijd leuk om op zaterdag uw boodschappenlijstjes te lezen, ik kom regelmatig ook op ideeën. Zoals nu bijvoorbeeld de marmite. Het is lang geleden dat ik marmite heb gekocht, en ik vind het heerlijk op een boterham met kaas.

    Ik ga mezelf volgend weekend een keer lekker verwennen. Ik laat de AH drie vegetarische Allerhande Boxen bezorgen, ook in verband met de Nationale Week Zonder Vlees. Natuurlijk is het duur, maar ik krijg korting en het is beter dan broodjes en snacks kopen op het station als ik van en naar mijn werk reis. Verder bestel ik meteen wat lekkere (alcoholvrije) Amé en mijn wekelijkse boodschappen, omdat de bezorging met drie Allerhande Boxen toch gratis is.

    Pastinaak ga ik ook maken. De komende week zijn er vers pakketten bij de groenteafdeling van de AH in de Bonus, waaronder pastinaaksoep.

    Na volgende week ga ik mijn voorraad zoveel mogelijk opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.