zaterdag 22 februari 2020

Precies binnen budget - boodschappen in de afgelopen week

Ik kocht de afgelopen week vrij veel boodschappen. Voor voeding en drinken bleef ik precies binnen mijn budget van 35 euro.

Wat maakte het vrij duur?
Cashewnoten - 4 euro
3 pakken sojayoghurt - 4 euro
haringfilets - 3,30 euro
Ook kocht ik veel brood en broodjes, dat kwam omdat de bodem van mijn voorraad in zicht kwam en ik vind het altijd fijn om voldoende voorraad in de vriezer te hebben.
Naast voeding heb ik mijn voorraad vitamines weer aangevuld, voorlopig kan ik weer een paar maanden vooruit.

Op je mobiel lees je onderstaande tabel beter met de telefoon overdwars!

15-22 febr '20


*=aanbieding, @=afgeprijsd WAAR PRIJS
Voeding
5 bananen AH 1,19
2 kg sinaasappels* Coop 1,99
2 hele broden* AH 2,45
2 kuipjes halvarine Lidl 1,36
10 krentenbollen AH 1,85
2 harde broodjes Lidl 0,42
kaas* AH 3,33
100% pindakaas, 2 potten AH 2,51
sandwichspread, 1 pot AH 0,71
haringfilets, gerookt *  AH 3,30
tempeh* AH 1,26
1 bloemkool* Lidl 1,19
2 courgettes* AH 0,99
zak rucolasla* @ AH 0,64
pot witte kaas met zongedroogde tomaten op olie  Coop 2,49
2x 200 gr ongezouten ongebrande cashewnoten* Lidl 4,00
soja yoghurt, 3x 750 ml* AH 4,00
Snacks/ hapjes
speculaas, vegan Lidl 1,19
Dranken
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN 34,87
Diversen
vitamines en andere zelfzorgmiddelen Kruitvat 17,90
TOTAAL 52,77

4 opmerkingen:

  1. Zoals altijd weer heel goed gedaan! Het lijkt alsof je bij de harde broodjes en de witte kaas op olie de verleiding niet kon weerstaan! Ze vallen een beetje buiten je gewone boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een lekkere, gezonde en voordelige boodschappenlijst!

    Zelf heb ik bij AH ook twee broden in de Bonus gekocht, namelijk Pain de Boulogne en Pain de Madeleine. Verder heb ik in de bonus vleesvervangers gekocht die ik kan invriezen, pizza's, en weer een voorraadje brokjes, kleine blikjes natvoer en antihaarbalsnoepjes voor mijn katje.

    Een fijne zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd goed om eerst even jouw blog te lezen voor het boodschappen doen - nu haalde ik ook die 2 kg. sinaasappels bij de Coop...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keurig he zo binnen budget!
    Ik heb hier vanwege de vakantie een beetje een gekke week. Volgende week weer rust.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.