dinsdag 28 april 2020

Gratis bezoek aan het Groninger museum, met de schitterende tentoonstelling van Chihuly

Online

Sinds begin april is het Groninger museum te bezoeken in een virtuele 360 graden omgeving (klik op de link).
Hier kun je onder anderen schilderijen van De Ploeg bekijken. 
Er is een interactieve content en speciaal voor kinderen zijn er creatieve opdrachten toegevoegd, zoals puzzels, kleurplaten en nog veel meer!

Glassculptuur van Chihuly

Glaskunst Chihuly

Ook de fantastische tentoonstelling van Chihuly kun je in deze online tour bewonderen. Als je alleen de tentoonstelling van Chihully wilt bekijken, klik dan op deze link.

Groninger museum op avond

8 opmerkingen:

  1. Het is zeker de moeite waard. Ik heb de tentoonstelling vorig jaar in het echt gezien.
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om te zien. Het museum had ik nog nooit van binnen gezien vanwege de afstand en de sculpturen van Chihuly zijn schitterend. Ik hou meer van beelden, ook abstracte dan schilderijen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip! Schitterend om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tentoonstelling van Chihuly. Niet geweest toen ik in het museum was, want beetje budgettair onverstandig.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.