vrijdag 21 augustus 2020

Weblog jubileum!



Op 21 augustus 2007 startte ik mijn weblog Zuinigaan. Dat is al weer 13 jaar geleden!
Ongelooflijk wat een tijd.
In die jaren is er heel wat gebeurd, een niet-chronologisch lijstje van een aantal van die gebeurtenissen:

  • ik heb mijn hypotheek volledig afgelost, in januari 2018 deed ik mijn allerlaatste aflossing
  • in  maart 2008 deed ik mijn auto naar de sloop en begin 2016 opnieuw een auto gekocht
  • begin 2008 kreeg ik mijn 1e set hoortoestellen, inmiddels heb ik al weer jaren mijn 2e set 
  • in 2014 werd ik tweemaal met succes geopereerd aan staar, eerst het ene oog en daarna het andere
  • In 2011 stapte ik met mijn blog noodgedwongen over naar Blogger omdat Web-log er mee ophield
  • mijn moeder is overleden in 2012, vanaf dat moment ben ik wees
  • er zijn 2 lieve schoonzoons bij gekomen
  • ik ben in 2016 oma geworden, recent al weer voor de 3e keer
  • 5,5 jaar geleden ben ik een dag minder gaan werken
  • ik ben 1,5 jaar geleden met pensioen gegaan
  • en nu staan er dus 2 heupoperaties op de rol 

Het aantal pageviews is de laatste tijd hoger dan ik ooit in 2007 had durven dromen! Meestal meer dan 6000 per dag! Gezellig dat jullie hier allemaal komen lezen!

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik vind het nog steeds een fijn blog om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd,hoop nog lang je blogs te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Aaf! Ik volg je nog maar kort maar ik lees je blog graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Aaf, bijna elke dag start ik met jouw blog en vanuit je leeslijst ga ik verder. Ik hoop dat je nog héél lang blijft bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en nog vele jaren. Je bent voor mij het startpunt voor blogs lezen, van de ene leeslijst naar de andere

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum! Dat zijn heel wat jaartjes als blogger. Super dat het zo goed loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geflapsteerd! Lees je graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik lees altijd met plezier je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Ik vind je blog altijd leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hiep hiep hoera gefeliciteerd Aaf.
    Vooral omdat dit een blog is met afwisselende onderwerpen en waar ook discussies mogelijk zijn, compliment!

    Vriendelijke groet ,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!! Ik reageer bijna nooit maar lees al mee sinds 2009. Ik vind je blog nog steeds leuk om te lezen!

    Groet,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Van ❤️e gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie prestatie, van harte gefeliciteerd en ga zo door!! Ik lees (bijna) alles met heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd. Dat je maar met plezier de komende tijd mag blijven schrijven! Ik lees denk ik al zo'n 12 jaar mee. En ik hoop dat nog lang te kunnen blijven doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.