maandag 13 september 2021

Een prachtige plant

In het voorjaar kocht ik een aardbeiplant. Aan die plant groeiden in het begin grote aardbeien waar ik van gesmuld heb.

Nu komen er zo nu en dan bloemen, die aardbeitjes die daaruit groeien zijn klein en voordat de bloem een aardbei is, zit er schimmel in. Maar nu, in de herfst, ziet de aardbei er prachtig uit! Mooie bladeren in roodtinten en ook wat geelgroen blad én nog wat bloemen. Van die bloemen hoef ik geen fruit meer te verwachten, maar mooi zijn ze wel!
De plant staat op mijn tuintafel, ik vind de plant zonder meer decoratief en dat is ook wat waard! 
Ik geniet er van!



1 opmerking:

  1. Ooh wat mooi, altijd gedacht dat een aardbei het niet goed zou doen in een pot, toch wel dus. Volgend jaar ga ik er ook een kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.