zondag 21 november 2021

Mijn stroom- en gasverbruik in week 46

Het was in deze week een paar dagen best "warm" voor de tijd van het jaar. Op vrijdag was het zo maar wel 13 graden!  Dat zie je dan ook meteen terug in het gasverbruik, dat niet zo hoog was als de week er voor.

Verbruik gas en stroom in de afgelopen week

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 46):

GAS ->  15,1 m3.
In week  45  gebruikte ik 16,7 m3.

STROOM -> 13   kWh
In week 45 gebruikte ik 13  kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze week?
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 100 cent per m3 gas en 33 cent per kWh: € 19,39.

In dat bedrag zijn de vaste kosten niet meegerekend.

3 opmerkingen:

  1. Wij zitten momenteel op 110 kwu en 2.5 kuub gas. Verwarmen ons huis overdag met electra en savonds de houtkachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit iedere keer weer vol ver / bewondering te kijken naar die meterstanden… hoe hou je je electriciteitsverbruik zo laag?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.