zaterdag 11 december 2021

Mijn boodschappen in de afgelopen week

Ik was jarig en dat betekent automatisch meer geld uitgeven aan boodschappen!
Logisch toch?
Naast traktaties kocht ik veel groenten en veel vleesvervangers en vis. En dan heb je zo maar voor (iets) meer dan €50. Geen probleem een volgende keer koop ik misschien weer wat minder.

4 - 11 dec  '21


*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspil mij niet WAAR PRIJS
Voeding    
bananen, 6 stuks AH 1,29
6 harde tarwebroodjes* Lidl 1,00
afbakbroodjes, 4 pistolets Lidl 0,45
rozijnenbollen* AH 1,04
2 pakken knäckebröd Coop 0,92
keukenstroop, pot Coop 0,77
bosvruchtenjam Lidl 0,99
2 x 100 gr smeerkaas 20+
AH 0,94
aubergine @  Coop 0,37
flespompoen, 975 gram @ Coop 1,39
2x VMN gesneden groente Lidl 0,50
rode peper, 2 stuks* AH 0,59
2 courgettes AH 1,50
rucola* AH 0,75
puntpaprika* AH 1,44
tomaten 965 gram AH 2,68
spruiten, 500 gr* AH 0,69
2 potjes worteltjes + doppertjes* AH 1,45
2 potjes sperziebonen* AH 1,29
750 gr rode uien Lidl 0,69
rucola slamelange 75 gr. VMN Lidl 0,25
kidneybonen, blik AH 0,60
vegan gehakt AH 1,58
vegan kipburgers* AH 1,30
vegan kroketburgers* AH 1,30
haring in tomatensaus Lidl 1,10
makreelfilet* AH 3,51
pot kalamata olijven @ Lidl 1,25
2x VMN toetje Lidl 0,50
Snacks/ hapjes    
crackers Coop 0,70
verjaardagstraktaties AH 11,63
idem AH 1,54
4 pakjes cup a soup* AH 2,58
Dranken    
sojamelk, 2 liter   1,76
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     50,34
Diversen    
schoonmaakazijn AH 0,48
TOTAAL   50,82

5 opmerkingen:

  1. Waarom laat je niet een keer een maaltijd bezorgen? Dit zal verrassend zijn voor jou. Maar……. te duur, onnodig, verspilling, etc., etc., …..gaap.

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haal een enkele keer wel eens wat af, maar verder niet, nee.
      Vandaag weer heerlijke vegan wraps gemaakt voor mij en oudste kleinzoon, met ijsbergsla, puntpaprika's, vegan gehakt, avocado, rode ui, tomatenpuree, rode peper en kidneybonen. Daar kan geen afhaalmaaltijd tegen op en het voordeel is dat ik er in kan doen wat mijn kleinzoon lekker vindt en ik het niet te scherp maak door de pitjes uit de rode peper te halen.
      Sorry als je daarvan moet gapen ;-)

      Verwijderen
    2. Oh ja, ik vergeet nog wat ingrediënten: maïs uit blik, sperziebonen en doperwten (beide uit de vriezer).

      Verwijderen
    3. Beetje rare opmerking, vind je niet? Waarom zou ze, en misschien doet ze dat ook nog wel, weet jij veel. Aanname dat ze dat niet doet, aanname dat het verrassend zou zijn, aannames over de reden, ik ben ontzettend benieuwd waar je je mee bemoeit en vooral waarom.

      Verwijderen
    4. Bezorgen is lang niet zo lekker en ! warm! als een eigen bereidde maaltijd. Was er wel lekker taart Aaf op je verjaardag? Zoiets feestelijke hoort er bij mij altijd wel bij. Groeten Eline

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.