zaterdag 2 april 2022

Mijn boodschappen in de afgelopen week. Nèt boven budget!

Het is goed te merken dat alles duurder wordt. Deze keer bleef ik niet onder mijn budget van 40 euro, terwijl ik eigenlijk geen bijzondere dingen kocht. Afgezien van de liter olijfolie die ik in de aanbieding kocht.
Ik vulde mijn voorraad sausen weer wat aan (mayo, currysaus en sambal) en heb wat sojamelk, jam en haring in blik op voorraad genomen.

26 mrt - 2 april '22


*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
dadels 2x 500 gr* AH 2,99
3 citroenen*  Plus 1,00
grapefruits Lidl 1,69
2 potten jam* Coop 1,48
volkoren brood Plus 1,00
halvarine AH 0,89
smeerkaas, 20+, 2 doosjes AH 0,94
boerenkaas 30+ * @ AH 1,88
2 doosjes roomkaas light* AH 1,69
cottage cheese Lidl 0,65
maïswafels AH 0,59
currysaus* AH 1,26
mayolijn, vegan mayonaise met minder vet* AH 1,12
surimisticks* Plus 1,00
radijs Plus 0,98
1 courgette en 1 aubergine* Plus 1,00
flespompoen Lidl 1,69
komkommer Lidl 0,89
500 gr. zoete trostomaten* Lidl 1,49
olijfolie* AH 4,49
sambal AH 0,55
3 blikken haring in tomatensaus Lidl 3,30
kwark AH 0,79
Snacks/ hapjes    
witte chocolade Coop 1,50
2x borrelkaas BB
AH 1,66
Dranken    
4 liter sojamelk Coop 3,52
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     40,04
Diversen    
TOTAAL   40,04

3 opmerkingen:

  1. Wat me in dit lijstje opvalt is dat jij vreselijk veel kaas, in allerlei variaties, eet.
    Lijkt me niet in een gezond dieet thuishoren maar misschien vergis ik me!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kaas is wel vrijwel allemaal magere kaas, 20+, 30+ en light. Die roomkaas light is eigenlijk een beetje een vergissing. Zo light is die niet. Hij viel ook wat tegen, eerlijk gezegd. Ik had de roomkaas gekocht voor over de bloemkool, in een sausje.
      De borrelkaas is een guilty pleasure die ik mij zo nu en dan veroorloof. Die is inderdaad niet heel gezond.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.