maandag 25 juli 2022

18 x naar de bioscoop binnen twee maanden, voor maar €22,50

In 2018 en in 2019 had ik een Pathé unlimited abonnement en nu weer. In 2018 werkte ik nog en kon ik minder vaak gebruik maken van dit abonnement. In 2019 wel, toen heb ik véél films gezien.

Nu heb ik vanaf 31 mei al weer 18 films gezien.
Dat waren in chronologische volgorde:
House of Gucci*
Downton Abbey***
Falling for Figaro*
Marokkaanse bruiloft*
Everything, Everywhere, All at once
Topgun: Maverick**
The Duke (over de roof van een schilderij)**
The Northman
To Olivia**
Light year **
Supernova***
Elvis **
Operation Mincemeat***
El Buen patrón**
Zwanger & Co*
Grutto**
Fire of Love**

Er waren films bij, die voor mij niet heel interessant waren of zelfs absoluut niet boeiend, waarbij ik beter tijdens de film had kunnen vertrekken. Ik bleef zitten omdat ik hoopte dat het leuker zou worden, maar ik denk dat ik dat niet weer doe. Vooral The Northman, over Viking geweld, kon mij echt niet boeien.
Ik moet nog leren om tijdig gewoon te denken: zonde van mijn tijd!

Films met sterretjes: hoe meer sterretjes hoe hoger mijn waardering.

Kosten voor mij door aankoop van gereduceerd abonnement via de bank van mijn dochter: €22,50 voor twee maanden. Zonder reductie ben je €21,- per maand kwijt voor een abonnement.

1 opmerking:

  1. Te zien aan de films die je leuk vindt kun je beter een abonnement nemen bij het Filmhuis in het Forum

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.