dinsdag 26 juli 2022

Al weer 1 miljoen er bij!

Ik heb het niet over euro's hoor, zo rijk ben ik niet en dat ga ik nooit worden.
Nergens voor nodig ook.

Vandaag gaat het gebeuren dat hier sinds september 2011 al weer 18.000.000 keer mensen zijn komen kijken!
Achttien miljoen!
Niet allemaal verschillende, zeer waarschijnlijk regelmatig dezelfde mensen en zo nu en dan weer een nieuwe. Sommige lezers haken ook af, die vinden dat ik "zeur" of dat ik te veel een links-deugmens ben of een Noord Koreaanse communist of een schijnheilige heks of zo. En die laten mij dat in reacties weten.
Dergelijke reacties plaats ik niet. Ze zijn kwetsend en voegen inhoudelijk niets toe aan het verhaal, maar kennelijk vinden mensen het toch nodig om mij hun geheel eigen mening over wat ik schrijf te sturen.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die het maar niks vinden wat ik schrijf, dat houd je toch, dat hoort er bij, blijkbaar. Toch vind ik positieve reacties in plaats van scheldpartijen  een stuk leuker!

Ik neem aan dat de meeste lezers mijn blog waarderen.
In oktober 2013 stond de teller op 3 miljoen en in december 2015 kwam de teller op 5 miljoen.
6 miljoen in juli 2016 
7 miljoen in januari 2017
8 miljoen in augustus  2017
februari 2018 al 9 miljoen
september 2018 al 10 miljoen
in juli vorig jaar op 16 miljoen
en nu dus 18 miljoen!

16 opmerkingen:

  1. Hoi Aaf, ik lees jouw stukjes elke dag met plezier. Ik denk ongeveer vanaf het begin. Het hoort bij mijn dag, ik hoop dat je nog lang door gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, Noord Koreaanse deugheks, ik volg je met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk hoef je er geen belasting over te betalen!! Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist de veelheid aan onderwerpen maakt je blog leuk en interesant. Soms heel tuttig de boodschappen, je persoonlijke leven en ook wereldse o nderwerpen.
    Heerlijk, ga zo dooor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik lees je stukjes graag, ben blij dat ik je blog heb gevonden. Ik vind het reuze knap van je dat je elke dag iets weet te schrijven. Chapeau, ik hoop dat je nog lang zo doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elke dag eventjes lezen, soms leerzaam, soms lekker relativerend. Veel herkenning omdat we leeftijdsgenoten zijn, ga zo door en hartelijk dank voor je fijne stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom zou je schelden?? Dan lees je toch lekker niet. Ik vind jouw geschreven stukjes wel leuk. Lees ze altijd. Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet elke dag van je stukje, reageer zelden maar feliciteer je met zoveel lezers !groet Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zoveel lezers hebt! Ik lees je blogs ook dagelijks. Een Noord-Koreaanse communist. Ik moet er wel even om lachen. Hoop niet dat je dat erg vindt. Hoop nog veel van je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, altijd heerlijk om in de ochtend met het koffiemomentje je blog te lezen. Groeten E

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Linkse heks, communist, die reageerders zijn niks gewend! Ik schat je juist in als links van het midden !
    Lees je stukjes erg graag en hoop dat je nog een hele tijd door zal gaan met schrijven. Mijn hartelijke dank voor je blog, elke ochtend weer een vers verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Aaf met je behaalde succes want dat is nogal wat. Die zeurpieten houd je altijd en je hebt groot gelijk dat je die reacties niet plaatst. Er zijn genoeg mensen die je wel weten te waarderen want anders was je nooit zo gegroeid tot 18 en zes nullen. Ik doe mijn petje voor je af.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik reageer voor het eerst ,geniet al jaren van je stukjes , graag nog lang zo doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, da's wel heel veel. Toch een teken dat er heel veel mensen genieten van je blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf!! Ik lees al je blogs altijd met veel,plezier. Je bent een fijn mens, al ken ik je niet life hoor 😁

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.