zondag 11 februari 2024

Verbruik van gas en stroom in week 6

 Wat verbruikte ik in de afgelopen week, week 6?

GAS
13 m³
Ter vergelijking: in week 5 verbruikte ik 14 m³ gas.
Ongeveer gelijk aan de vorige week dus.
Het was in de afgelopen week soms best warm voor de tijd van het jaar, maar er waren hier ook nachten met nachtvorst.

STROOM
Ik kreeg geleverd: 12 kWh
Mijn zonnepanelen leverden 9,3 kWh en ik leverde 5,4 kWh terug. Voor eigen gebruik: 3,9 kWh.
Dat brengt het totaal van mijn stroomverbruik in de afgelopen week op 15,9 kWh.
Ter vergelijking: vorige week nam ik 11 kWh af van de leverancier, daarbij gebruikte ik 4,21 kWh van eigen panelen. Toen was het verbruik 15,21 kWh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheoriën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.