zaterdag 26 oktober 2024

Mijn uitgaven voor eten en drinken in de afgelopen week

Na een week met een budgetoverschrijding weer eens een zuinig weekje met weinig uitgaven.
Ik heb deze keer vrij veel visconserven ingeslagen, maar verder kocht ik niet veel.

Dat pak witte bonen was een vergissing. In het vorig weekend kocht ik die en deze week zijn ze 2 voor de prijs van 1. Ik had de aanbiedingen nog niet bekeken, daarom had ik niet door dat de afprijzing door die aanbieding geen goede keuze was.

19 - 26 okt 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
2x4 grapefruits* Lidl 2,98
100 % pindakaas met stukjes, grote pot* Lidl 1,99
2 grote blikjes tomatenpuree AH 1,38
500 gram spruitjes* AH 0,99
tuinerwten, diepvries  AH 1,09
2x makreelfilet, blikje Lidl 2,78
2 pakjes vegan schnitzel*  Lidl 2,58
2 blikjes haringfilet Lidl 2,38
2x 50 gram gerookte zalm* AH 1,78
pak witte bonen, 380 gram  @ AH 0,84
yoghurt, halfvol* Plus 1,49
Snacks/ hapjes    
borek, spinazie* AH 0,87
minicrackers, volkoren Lidl 1,53
Dranken   0,00
TOTAAL   22,68

4 opmerkingen:

  1. Zo had ik bij AH deze week niet door dat bij de dure Beemsterkaas de tweede gratis was.
    Gelukkig wees de mevrouw van de kaasafdeling mij terecht ( wel een beetje streng, maar het was het waard!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaf, hoe zwaar is de verpakking mini crackers bij de Lidl.hier betaal ik ook bij de Lidl bijna 3 euro voor een pak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 250 gram. Ik koop ze bij Lidl omdat ze daar volkoren crackers verkopen, die heb ik elders nog niet gezien.

      Verwijderen
    2. de prijs klopt het zijn hier pakken van 500gr. Evengoed voor normale mensen met een minimum inkomen van 450 euro niet te betalen

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.