zaterdag 19 oktober 2024

Mijn uitgaven voor voeding en drinken in de afgelopen week.

Naar aanleiding van de discussie over uitgaven voor hapjes en snacks kocht ik wat pepernoten en chocolade. Daar had ik ineens zin in!
Waardoor een budgetoverschrijding?
Ik denk dat dit vooral ligt aan de limonadesiroop, waar ik in een aanbieding 3 flessen van kocht. Die zijn lang houdbaar, dus die gaan in de voorraad.

12 -19 okt 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
3x conference peren, 793 gr. * AH 0,88
net mandarijnen, 1 kg * AH 2,29
volkoren brood AH 1,29
knäckebröd AH 1,25
muesli Lidl 1,99
boerenkaas*  AH 3,15
hummus, met premium korting AH 2,15
2x geitenkaas rol Lidl 3,98
240 gram gerookte haring* AH 2,06
2 zakjes radijs* AH 0,99
koolrabi Lidl 0,89
2x rode paprika * Lidl 0,78
coleslaw rauwkostsalade@ (nog 6 dagen houdbaar) Lidl 1,04
500 gram tofu Toko 1,75
Udon noodles Toko 0,65
pesto AH 1,15
rode peper BB AH 0,36
pizzadeeg* AH 0,99
yoghurt, mager BB AH 1,12
Snacks/ hapjes   0,00
borek spinazie/kaas
Lidl 0,89
chocolade pepernoten AH 1,99
speculaasplakken AH 1,35
Dranken    
3 flessen limonadesiroop* AH 8,00
3 liter sojamelk AH 2,13
2 liter sojamelk AH 1,42
TOTAAL   44,54

1 opmerking:

  1. Hahaha. Dat zou een leuke discussie worden. Hoe een groot percentage van je boodschappen budget " mag " je// men aan vreterij uit geven. Ik vermaak me er bij de kassa,s mee om in te schatten wat dat percentage is van wat mensen in hun karretje hebben liggen. Meestal is dat aan het grootste deel. En dan reken ik vlees ,zuivel en noten niet eens mee. Enne ja. Ik reken dat ook uit van mijn eigen mandje. Das meestal toch schrikken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame en ook reacties met naar mijn mening onjuiste informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.