donderdag 18 oktober 2007

Hypotheekrente

18/10/2007
In de Volkskrant van vanochtend las ik dat de VROM-raad een ongevraagd rapport heeft uitgebracht over de woningmarkt waarin adviezen staan over het wijzigen cq laten verdwijnen van de hypotheekrenteaftrek. In het regeerakkoord staat dat dit kabinet aan de hypotheekrenteaftrek zal komen, maar toch komt VROM met dit rapport. Ook de SER komt met een rapport.
Vakantiefoto in Zwitserland
Ik ontvang nu maandelijks 210 euro hypotheekrenteaftrek. Hopelijk blijft de aftrek voor inkomens beneden modaal bestaan, want anders kan ik helemaal zeker nooit meer op vakantie. Zou toch jammer zijn, nooit meer naar de bergen of naar een warm land! Op de korte termijn is er niets aan de hand, ik houd de vinger aan de pols.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.