zaterdag 6 oktober 2007

Lelies naar terras verbannen

06/10/2007
Ik heb een prachtig luxe boeket cadeau gekregen met lelies en nog veel meer andere bloemen. Maar ik ben voor diverse geuren en jongste dochter ook. Van de prachtige, zwaar geurende lelies kreeg ik vreselijke prikogen en dochter kreeg een zeer pijnlijke keel. De lelies zijn vandaag naar het terras verbannen. Ze staan nu in een vaas op de tuintafel. Vanuit de woonkamer heb ikeen prachtig uitzicht op de rest van het boeket binnen en de mooie lelies op de tafel buiten. Het zijn wit met roze lelies met gele meeldraden, ze zijn fantastisch mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.