dinsdag 27 november 2007

Verlanglijstje

27/11/2007
Op 6 december word ik 55 jaar. Hier is mijn verlanglijstje:
Muziekinstallatie (midi)
10-kaart bioscoop
Dect-telefoon Siemens Gigaset E365 DUO
Fatboy
Flatscreen voor computer
Nieuwe televisie
Mooie degelijke schroevendraaierset
Spel Carcassonne €20,00
Spel Alhambra €22,50
Spel Boonanza €7,00
Afgelopen jaren had ik lang niet zoveel wensen, en waren mijn wensen ook bescheidener. Toen kocht ik ook meer op het moment dat ik het nodig vond. Nu heb ik meer de neiging om nog eens goed te overdenken of ik het eigenlijk wel nodig heb.
Mijn wensen hoeven zeker niet allemaal vervuld. Ik vind het ook plezierig om wensen over te houden en daar zelf voor te sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.