zondag 16 december 2007

Boodschappen week 50

16/12/2007
De boodschappen van week 50 kostten in totaal € 43,22. Dit was inclusief 2 flessen wijn voor de kerstvoorraad en een fles glühwein, ook voor kerst. Ik heb afgelopen week vooral goed bezuinigd op voeding: geen luxe melkproducten, alleen houdbare huismerk melk, gewone bekers yoghurt, geen frisdrank of sapjes, goedkope groenten van het seizoen, weinig vlees, ei i.p.v. vlees, geen luxe brood en eenvoudig broodbeleg.
Bij de Albert Heijn waren lekkere bekertjes griekse yoghurt in de aanbieding, voor maar €0,67 voor een eenpersoonstoetje van 100 (?) ml. Ze lagen al in mijn karretje, maar ik heb ze er weer uitgehaald en vervangen door 2 bekers Zaanse Hoeve roeryoghurt, 1/2 liter voor € 0,25. Zo had ik een hele liter lekkere yoghurt voor 50 cent. Die Griekse is lekkerder, maar wel erg duur, ook in de verleidelijke aanbieding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.